Forever and always, part 6

Jag tog fram 'Dear John' och vi gick ner igen.
-Är det okej att vi ser denhär? frågade jag och satte i den.
-Ja, du har ju redan satt i den, sa han och satte sig ner i soffan. Jag gick och satte mig bredvid Justin och filmen började...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När halva filmen hade gått tittade jag på Justin ur ögonvrån och jag såg att han kollade på mej. Jag vände mej snabbt om mot honom och han kollade snabbt bort. Jag kollade bort igen och tittade på filmen. Jad märkte att Justin flyttade sig närmare mej hela tiden och tillsist tog han min hand. Jag lät honom hålla den, jag menar jag har ju gått hand i hand med honom före, när vi gick hem till oss, så det är ju ingen stor sak, eller? Filmen höll nu på att ta slut och Justin vände sig till mej.
-Vad vill du göra nu? frågade han. Han kollade mej i ögonen och jag höll på att dö. Seriöst.
-Ööh, jag vet inte, sa jag. Justins ansikte kom närmare mitt och han sa:
-Har jag nångång sagt att du har underbara ögon?
-Tack, sa jag och rodnade. Han var bara så söt. Nu rörde våra läppar nästan i varandra, vi var så nära varann. Så hände det alla tjejer drömmer om. Han kysste mej. Min första kyss, med Justin. Jag tänkte inte längre att han är Justin Bieber, tonårs-sensationen, utan han är bara en vanlig kille för mej nu.

Justins perspektiv:

Efter kyssen tittade vi varandra i ögonen och kysstes lite till. Så plötsligt kommer någon in. Lovisa knuffade fort bort mej och vände sig om. Där stod hennes mamma.
-Ööh, hej mamma, sa hon och log lite stelt. Usch, detta var pinsamt.
-Hej, är inte detdär Justin Bieber? frågade hennes mamma och log.
-Ööh, jo, det var det jag skulle berätta, men du kom ju inte hem, men i alla fall, jag träffade honom igår, när jag var i köpcentret och spelade, sa Lovisa och log.
-Men vad kul, sa hennes mamma och kom fram till mej. Hon sträckte fram handen, jag tog den och hon sa:
-Hej, trevligt att träffas, Justin, jag heter Katarina.
-Trevligt att träffa dej med, sa jag. Jag måste ju göra gott intryck nu när hon såg mej sitta och kyssa hennes dotter efter att vi bara känt varandra i två dagar.
-Justin, ska vi gå upp till mitt rum? frågade Lovisa.
-Okej, sa jag och vi började gå upp till Lovisas rum. När vi var inne i rummet brast Lovisa ut i skratt.
-Hahahahahaha, du skulle ha sett din min, hahahahaha, det såg ut som om du var rädd att hon skulle döda dej eller nått, hahahaha, skrattade hon.
-Men vadå? Skulle hon inte det eller vad? Hahahahaha, sa jag. Det gick bara inte att hålla sig för skratt när Lovisa skrattade. Hon hade ett så sött skratt.
-Hahahahahaha, jo, hon skulle nog ha gjort det om du skulle vara nån annan, men nu råkar det ju sig att du är Justin Bieber så, du vet, hon kan ju inte döda dej heller, hahahahaha, sa Lovisa och log så sött. Men sen ändrades hennes ansiktsuttryck.
-Det där lät som att jag tycker om dej för att du är Justin Bieber, förlåt, sa hon och satte sig ner på sängen.
-Nää... Det gjorde det väl inte, sa jag och satte mej bredvid henne. Hon kysste mej på munnen och log. Då ringde min telefon. Det var Scooter.
-Hej, svarade jag.
-Hej, Justin, var är du? sa Scooter.
-Jag är hos Lovisa, tjejen jag berättade om, du vet, hon som sjöng på gatan, sa jag.
-Okej, men du måste komma nu, vi ska öva till konserten, sa Scooter och lät stressad.
-Okej, jag kommer, adressen är [adress (är för trött för att komma på nån)], kom och hämta mej, sa jag och lade på. Jag tittade på Lovisa och jag såg att hon såg lite lessen ut.
-Vi syns ju imorgon, sa jag och kysste henne.
-Jo, men alltså, jag vet inte vad jag ska göra nu efter, haha, sa hon och log. Hon log ett leende som fick mej att smälta, och tänk, hon är min flickvän! MIN! Tror jag, men varför skulle hon kyssa mej om hon inte gillade mej?
-Du är min tjej nu, viskade jag i hennes öra på samma gång som jag kramade henne.
-Vad bra, viskade hon tillbaka och pussade mej på kinden. Då tutade en bil där nere. Jag steg uppp och Lovisa följde mej ut. Jag kysste henne hejdå och hoppade in i bilen, Lovisa vinkade hejdå och gick sen in igen. Aaw, hon är så söt, tänkte jag och log.

Lovisas perspektiv:

När jag kom in igen attackerade mamma mej med frågor.
-Vad gjorde han här? Hur träffade du honom? Är han trevlig? Har han gjort nått dumt? Varför var hans öga svullet? frågade mamma, jag vet inte hur många frågor hon frågade men åtminstone 500 frågor.
Jag började berätta allt, också det med Filip och vad Filip har gjort. När jag var klar kollade mamma på mej med stor shock och sa:
-Varför har du inte brättat vad Filip har gjort före detta? frågade mamma oroligt. Vi måste ju anmäla honom!
-Mamma, jag vet att vi måste anmäla honom, och vi ska göra det, men vi har ändå inga bevis, sa jag och lät väldigt lessen, för det var jag ju, och jag ville inte prata om Filip nu när jag hade haft så kul med Justin. Jag gick upp till mitt rum och loggade in på twitter, jag såg att Justin hade tweetat för 5 minuter sen. han hade skrivit "Great day, I had really fun, but my eye hurts, now I'm practicing for the consert in Atlanta". Aaaww, så gullit det var att han slog till Filip för min skull. Jag hade inte ens tänkt på det, och jag sa inte ens tack för det! SHIT! Jag måste ringa honom!! Jag tog fram telefonen och letade upp Justins nummer som ajg nu hade lagt till och ringde honom. Han svarade redan efter en signal.
-Hej, det är Lovisa, men jag tror du vet det, sa jag och skrattade lite.
-Jo, jag vet det, jag har lite brottom, sa han men han lät ändå glad.
-Jo, du slog ju Filip för min skull, så tack, sa jag. Han skrattade lite och sa:
-Haha, vad gör man inte för dej? Men jag måste gå nu, syns imorgon.
-Okej, puss, sa jag och la på. Aaaw, han är bara såå underbar. Och tänk, jag är hans flickvän! Jag bestämde mej att jag skulle tweeta lite på twitter så jag skrev "Dreams really do come true, never say never!". Sen loggade jag ut och la mej i sängen och lyssnade på Justins 'My worlds acoustic', tillslut somnade jag.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det hände kanske inte så mkt men en kyss eller flera blev det ju ;). Så vad tkr ni? Vad tror ni händer på konserten? KOMENTERA!<3 Och när jag skrev [adress (är för trött för att komma på nån)] så kan ni ju tänka er egen adress, så alltid när jag skriver något inom [ ] så kan ni tänka er själv nånting... (vet inte om jag förklarade bra men...)
Tack för att ni läser!<3
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Jag

Asså ja tkr om denhä novellen mkt. Men det går för fort (jag menar att Justin plötsligt bara älskar någon)

2010-11-26 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0