We found him<3 :) :D

HEJ!<3

Okej... Så efter att jag hade skrivit detdär "Jag vet inte just nu... :'(" inlägget så åkte jag med pappa och söka Tim. OCH VI HITTADE HONOM!<3<3 Tim är helt frisk, bara lite svag efter att ha varit i 2 dygn utan mat, och sen ennu sova i skogen... Men han är inne just nu och sover :). Och han är så jätte sööt<3 :) :D.

Okej. Ville bara berätta :). Tack för att ni bryr er om vad som händer och att ni förstod att jag kanske inte skulle skriva några delar nu. Men nu när Tim är tillbaka så skriver jag gärna :).

BTW så har jag jullov nu :) <3

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Julia

JAAAAAAAAAAAAAAA! haha det känns som om jag kände din hund xD jag blir alltid ledsen själv när något sånt händer..vet vilken tönt jag är , men sån är jag så WHAT EVER!

Läängtar tills det nästa avsnittet kommer :D

2010-12-20 @ 17:42:53
Postat av: Johanna/Moonlight

Gud vilken lättnad att han är tillbaka,är så glad för din skull :D

2010-12-20 @ 17:54:29
Postat av: jovana

JA JA JA ! FAN VAD KUL ATT NI HAR HITTAT HAN !

nej vad glad jag blev nu :$ <3

ge han en puss från mig :$

2010-12-20 @ 18:20:34
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Svarten97

så bra att han är tillbaka ;)

2010-12-20 @ 22:16:30
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: saga

Jaaaaaaaaa!, vad bra! , djur är lika mycket värda som människor!:D

2010-12-28 @ 21:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0