Forever and always, part 37

Vi fortsatte prata lite och efter kanske 2 timmar åkte Pattie och Justin hem igen. Jag ringde Sammie och vi bestämde att hon skulle komma till mig. Hon kom efter kanske 10 minuter och vi hade lite kul, men sen så blev jag seriös. Vi pratade en lång stund och sen åkte hon hem igen. Jag packade det sista. Sedan gick jag ner till mamma och tittade på film med henne. Vi såg på 'The last song'. När filmen var över gick jag och sova. Imorgon till Bahamas...


Mamma väckte mig på morgonen klockan 8 och sa:
-Bahamas, here we come!
Hon skrattade och så gick hon ut. Jag satte mig upå i sängen och tog på mig en lila topp och ett par tighta jeans. Sedan gick jag ner till köket och åt lite. När jag var klar gick jag upp till badrummet och borstade tänderna. Sen tog jag mina väskor och gick ner igen. Där stod mamma och väntade.
-Har du allt nu då? frågade hon.
-Japp, allt! sa jag och log stort. Vi gick ut och där stod en limo. Vi satte in våra saker och satte oss i limon. Där var också Justin och Pattie.
-BAHAMAS! HERE WE COME! skrek jag och skrattade. Pattie tittade på mig och sa:
-Someone's excited! Haha.
-VEM?! haha, sa jag och skrattade. Jag kände på mig att dethär skulle bli kul. Vi åkte till flygplatsen och gick igenom kontrollerna och allt detdär. Sedan gick vi in i planet och satte oss ner. Jag satt brevid Justin. Vi pratade mycket, men sen började jag lyssna på musik. Efter vad som kändes som evigheter kom vi fram. Vi gick ut ur planet och tog våra väskor. Vi tog en taxi och åkte till hotellet. När vi kom upp till vårt rum blev jag jätte chockad. Det var helt gigantiskt, och såå coolt, och snyggt.

Sovrummet


Pool i badrummet


Vardagsrum

(hittade inga snyggare bilder just nu)

Jag släppte ner mina väskor och sprang omkring och checkade allt. Justin skrattade och satte sig på soffan. Han vinkade till mig och visade att jag skulle komma till honom. Jag satte mig i hans famn och kysste honom. Han tog handen innanför min topp och smekte min rygg, sedan kysste han min hals och sen mina läppar igen. Jag kysste honom en lång stund, men sedan knackade nån på dörren. Jag suckade och steg upp. Där stod Pattie och mamma. Jag släppte in dem och de satte sig i soffan brevid Justin.
-Okej, ni har det ju trevligt här, sa Pattie.
-Mm.
-Så, de har stängt av poolen så ni kan gå dit nu om ni vill, sa Pattie. Jag skakade på huvudet och sa:
-Nä... Vi har ju pool i badrummet, gå och checka.
De gick dit och Pattie sa:
-Jaha, Justin, du betalade ju rummet, så du måste verkligen ha köpt ett dyrt rum.
-VA?! JUSTIN?! Betalade DU vårt hotellrum?! Herregud! skrek jag och attackerade honom med kramar.
-Mm... Asså... Mamma! Jag hade tänkt berätta det senare! Haha, sa han.
-Sorry, älskling, sa Pattie och kramade honom. Vi satt en stund och pratade sedan gick Pattie och mamma ut igen.
-Ska vi hoppa i poolen då? frågade jag.
-Japp! svarade Justin. Jag bytte om till bikini och "hoppade" i poolen. Justin kom strax efter. Vi myste en lång stund och bara njöt. Sedan flyttade Justin närmare mig och kysste mig passionerat på läpparna. Han smekte sakta min rygg och jag rös. Han tryckte min kropp närmare hans och fortsatte smeka min rygg. Plötsligt slutade Justin kyssa mig och sa:
-Vi tar resten senare ;).
Jag slog honom lite lätt och skvätte vatten på honom. Han skvätte tillbaka så vi började ha en vattenfight. Sedan tog Justin i mig och kysste mig. Han smekte min rygg och så knäppte han upp min bikinidel. Han smekte mina bröst och kysste mig. Men herregud, vi kan ju inte ha sex här! tänkte jag och slutade kyssa honom.
-Kom vi går upp, sa jag och la på mig min bikinidel igen. Vi gick upp ut poolen och in i sovrummet jag tog en handduk och virade den om mig. Justin torkade sig lite och sen satte han sig brevid mig.
-Fryser du? frågade han.
-Mm, sa jag och skakade. Justin la sina händer på mina armar och smekte dem. Då rös jag till eftersom det var så skönt. Han vände mitt ansikte mot honom och kysste mig. Sedan började han smeka min rygg och tog av mig min bikini (övrandelen :P). Jag la mig ner på sängen och han la sig över mig. Han kysste mig passionerat och jag märkte att han var upphetsad. Jag forsatte kyssa honom och han hade verkligen stånd nu. Justin kysste min hals och sög lite. Det kändes så skönt så jag stönade. Jag stoppade ner handen i hans simshorts och började runka av honom. Sedan rullade jag över så jag låg på honom och drog av hans shorts. Han kysste mig passionerat och tog fram en kondom. Han la på den och så drog han her mina trosor. Jag stönade när jag hade honom i mig. Jag red honom försiktigt först men sedan red jag honom fortare och fortare. Efter en stund kom orgasmen.
-AAAHH!
Jag fortsatte rida honom och efter en stund kom han också. Han tog ut den och la sig ner på sängen. Vi låg en lång stund men sedan bestämde vi oss för att duscha. Vi gick in i duschen och duschade tillsammans. När vi höll på att duscha tog Justin tag i mig och kysste mig. Han tryckte mig lätt mot väggen och kysste mig passionerat. Jag kände hur han fick stånd igen men brydde mig inte. Jag kysste honom och våra tungor möttes. Sedan avbröt jag det hela och sa:
-Vi måste ju bli klar nån gång, haha.
Vi duschade och sedan la vi oss i sängen och myste. Vi ringde upp service till vårt rum och bad om att få choklad och en film. De kom upp med det och vi la oss tätt intill varandra i soffan och la i filmen. Det var 'The ugly truth' som vi tittade på. En rolig film som är bra helt enkelt (har inte själv sett den :P). Vi såg på filmen medans vi åt choklad. Åh, vad jag älskar domhär stunderna med Justin...


VAD TKR NI? KOMENTERA!!

Nu sitter jag uppe 12 och skriver, då förtjänar jag väl ändå komentarer? :) ;)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: frida

meer!! såå grymt bra!!!:)

2010-12-14 @ 07:25:57
Postat av: justinsjulija

bbrraa !!

2010-12-14 @ 09:42:57
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Evelyn

OH MY GOOOSH! JUSTIN IS NOT VIRGIN ENYMORE! haha



Tips: smekte inte smäkte och skriv stönade inte suckade, för suckade låter som om hon inte vill eller något xD

2010-12-14 @ 10:05:28
Postat av: svarten97

bra som alltid, även om du blir trött av att vara uppe tycker jag att det är kul, kul att du bryr dig om din berättelse så mycket! ;)

svarten97 / Madeleine

2010-12-14 @ 11:36:20
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Lintso

Du ba måst skriv mer Madde!!!! Ja e typ beroende av den här bloggen!!!

2010-12-14 @ 12:12:21
Postat av: Anna

Yaay, vad bra!! MEEER! :)

2010-12-14 @ 15:40:49
Postat av: Anonym

BEROENDE BERODENDE;D men du borde skriva stönade istället för suckade för det låter som hon inte vill annars xD MEN ANNARS SÅ ÄGER DU BLOGGEN,MER IDAG PLEASE;)<333

2010-12-14 @ 17:08:31
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är som alla andra kapitel fantastiskt!!!:D

2010-12-14 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0