Forever And Always, Episode 2. Part 26.

Han vände mig om och drog av sig sin t-shirt. Sedan trädde han den på mig. Jag skrattade.
-Vadå? Du gillar ju att sova i mina t-shirts! sa han och kysste mig. Justin tog på sig en ny t-shirt och beställde upp mat. Smörgåsar och apelsinjuice blev det. Rumsservicen kom och Justin betalade, sedan satte vi oss i sängen och åt medanvi njöt av varandras sällskap...

När vi hade ätit klart borstade vi tänderna och bestämde oss för att sova. Imorgon var det en stor dag. Justin skulle vara på Ellen Degeneres' show. Och hade jag otur/tur skulle jag också bli dragen upp på scenen. Vi la oss ner i sängen och låg och tittade på varandra. Efter en stund fnissade jag lite.
-Otroligt... viskade jag.
-Vadå? undrade Justin. Jag ryckte på axlarna.
-Detta, allt, du, livet, det är helt... Otroligt att jag kan vara så lycklig, viskade jag. Han log och kysste mig.
-Jag är den lyckliga, lita på mig. Du är... Perfekt, viskade han. Jag log.
-Jag älskar dig, sa jag.
-Jag älskar dig med, sa han. Sedan kysstes vi och jag la huvudet på Justins bröst och somnade.
JUSTINS PERSPEKTIV:
Nästa morgon
När jag vaknade låg Lovisa brevid mig och såg så otroligt perfekt ut. Jag steg försiktigt upp för att inte väcka Lovisa och tittade på klockan. 10:20am. Det är dags att väcka Lovisa nu ändå... tänkte jag och böjde mig över henne. Jag kysste henne på munnen och hon öppnade försiktigt ögonen. Jag log.
-Godmorgon my angel, sa jag och log. Hon log.
-Godmorgon babe, vad är klockan? undrade hon och satte sig upp.
-10:20am, svarade jag.
-När ska du till Ellen?
-Om 4 timmar, så du har ännu tid på dig, sa jag och skrattade. Hon steg upp och gick till badrummet. Hon låste dörren och efter några minuter kom hon ut igen. Vi kysstes och så gick jag in i badrummet. Jag gjorde vad jag skulle göra och så gick jag ut. Lovisa hade bytit om och hade på sig ett par jeans och en topp. Jag böt om och så gick vi ner till frukosten. Vi tog åt oss av allt som fanns och satte oss ganska långt inne i ett hörn, så ingen skulle märka oss och det skulle bli kaos. Vi åt under tystnad och när vi var klara gick vi upp till rummet igen, hand i hand.
LOVISAS PERSPEKTIV:
-Jag tänker börja göra mig färdig nu, sa jag. Justin nickade. Jag klädde av mig och tog en dusch. Sedan fönade jag håret. När det var klart lockade jag det lite smått och satte upp några hårslingor. Jag gick ut ur badrummet och klädde på mig klänningen som jag hade haft på mig igår. Sedan sminkade jag mig och så var jag klar. Det hade tagit en timme och Justin var också klar. Vi gick ut ur hotellet och hoppade i Justins bil. Han startade och började köra mot TV-huset där The Ellen Show spelades in. När vi kom fram började jag må illa. Så nervös var jag. Justin tog min hand.
-Det kommer gå bra, viskade han och kysste mig försiktigt på kinden. Jag log och vi gick in i huset. Justin verkade helt hemma här. Vi gick typ backstage och så kom Ellen fram till oss.
-Hej Justin! sa hon och kramade honom. Hon tittade på mig och kramade mig.
-Lovisa, sa jag och log.
-Justins flickvän va? Jag måste nog ta upp detta i showen senare, sa hon och jag skrattade.
-Mm, sa jag. Justin berättade för henne om de senaste nyheterna som han skulle avslöja här på showen idag. Jag tittade på honom och hur van han verkade. Inte det minsta nervös. Vi gick vidare och Scooter kom fram till oss och vi alla kramades.
-Lovisa, du blir säkert uppdragen på scenen när vi ska fira jul tillsammans, sa han. Jag log nervöst.
-Det kommer gå bra! sa Justin och slingrade sin arm runt min midja. Ellen nickade.
-Det gör det nog, de kommer sminka dig lite extra men annars så är det bara som vanligt, sa hon och log. Jag nickade och Ellen gick iväg för att göra sig färdig. Justin kysste mig och sa:
-Det kommer gå jätte bra! Var bara dig själv och folk kommer älska dig!
Jag log.
-Jag kan väl försöka...
Han ledde mig till dörröppningen till scenen och vi kysstes tills vi hörde Ellens röst.
-Han är bara 17 år men så otroligt talangfull! Och idag är han här med familjen och ska jag säga "kompisar" för att fira jul. Damer och herrar, JUSTIN BIEBER!
Justin log och gick ut på scen medan "Baby" spelades. Jag skrattade lite och gick till var Scooter, Pattie och Kenny stod. Mamma var också här, uppklädd och allt. Jag kramade henne och så såg vi på medan Ellen intervjuade Justin. Efter en stund sa hon orden jag var rädda för:
-Nu är det ju så att du har en flickvän, eller hur?
Justin log och nickade.
-Jaa.
-Lovisa var det va?
Justin nickade igen.
-Och henne träffade jag ju. En väldigt trevlig tjej! Ni har varit ihop förut, visst? Ett år sen eller så, påstod Ellen. Justin nickade igen.
-Ja det har vi, sa han och tittade ut över publiken. Tjejerna där höll på att bli galna. Han flinade lite.
-Men jag tycker hon borde komma ut hit. Lovisa kom ut hit! sa Ellen. Hjärtat hoppade upp i halsgropen när mamma log mot mig och gav mig en liten puff ut på scen. Jag gick ner så normalt och nonchalant jag kunde och log mot publiken innan jag vände ansiktet mot Justin. En man kom och fäste en mick på mig och så kramades jag och Ellen. Sedan satte sig Justin ner och de hade burit ut en till stol så jag satte mig ner där.
-Så hur länge har ni varit ihop, Lovisa? frågade Ellen. Jag skrattade lite nervöst.
-Uh... Alltså jag vet inte riktigt, några månader, sa jag och ryckte på axlarna. Ellen nickade och skrattade.
-Men ni har varit ihop förut?
Jag nickade.
-För ett och ett halft år sen, tror jag, sa jag och log. Ellen nickade.
-Är det inte ganska tungt, för du får ju mycket hat och så vidare, hur behandlar du det? undrade hon.
-Jag brukar inte riktigt läsa vad folk säger. Jag menar man lyckas ju aldrig hålla sig borta från allt men alla rykten och sånt bryr jag mig inte om och så saker som de flesta säger är ganska... Onödigt så egentligen är det bara att acceptera det och gå vidare. Folk kommer ju alltid hata dig, vad du än gör, så det hör liksom till livet, sa jag. Ellen nickade.
-Ja, och du har ju Justin så vad har man att klaga på?
Jag skrattade.
-Precis!
-Men Justin, varför valde ni att göra det såhär officiellt? Förut har du ju nästan inte ens berättat att du har en flickvän.
Han nickade.
-Jo, du vet, mina fans, Beliebers, började bli irriterad på mig när jag höll allt hemligt, så vi tänkte försöka denna gång med en lite öppnare relation och se hur det funkar. Och det är ändå så svårt att hålla nåt hemlig så ja, vi tänkte göra det den enklare vägen denna gång.
Ellen nickade.
-Vad gav ni varandra till julklapp då? frågade hon. Justin log och tittade på mig.
-Alltså jag vet inte varifrån hon får allt, men hon gav mig en CD och så hade hon spelat in en låt med Taylor Swift. Taylor kommer säkert släppa låten snart skulle jag tro, berättade Justin. Jag rodnade och bet mig i läppen.
-Jasså? Vad fick du då Lovisa?
Jag ryckte på axlarna.
-Ja inget toppar ju min CD så... Men tre par skor, för han kunde inte välja, ett par örhängen och så... tror jag det var allt. Har en liten blackout, förlåt, sa jag och log blygt. Ellen skrattade.
-Vad gulligt då Justin! sa hon. Men du vet, Lovisa, Jag har nåt till dig också, så att när Justin åker på turné så behöver du inte ens sakna honom!
Jag skrattade. Ellen tog fram en stor påse och drog fram en t-shirt med Justins ansikte på. Jag skrattade.
-På baksidan står det "I'm Bieber's girl, so leave!" sa Ellen och visade. Jag skrattade och tog emot den.
-Tack! sa jag.
-Oj nej, vi har ju mer snälla Lovisa! sa hon och drog fram en stor Justin Bieber kudde. Jag skrattade så jag fick ont i magen.
-Den har till och med mitt logo där! sa hon och gav den till mig. Jag skrattade och skakade på huvudet.
-Och så det bästa! sa hon och en man bar ut en Justin Bieber Stand up. Jag skrattade och vi alla steg upp och gick fram till den.
-Men se Justin, den är ju PRECIS som dig, Justin! Nu behöver jag inte ens sakna honom! Tack Ellen! sa jag och vände mig till Ellen. Jag kysste stand up:en.
-Ojsan, den är verkligen som Justin, men det var ju dej jag skulle kyssa! sa jag och vände mig om till Justin och kysste honom på munnen. Fansen skrek och Ellen skrattade.
-NÄR VI KOMMER TILLBAKA SÅ BLIR DET JULBORD MED JUSTIN, LOVISA OCH DERAS FAMILJER! ropade Ellen. Mikrofonerna stängdes av och Ellen pratade lite med oss...

Kanske lite tråkigt kapitel... Men säg vad ni tycker!
KOMMENTERA!

Kram Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0