Forever And Always, Episode 2. Part 15.

Justin lyfte upp mitt huvud och kysste mig.
-Jag lovar, det händer inte nåt sånt igen, my angel, lovade han. Jag log.
-Tack, sa jag och vi kysstes igen...

När vi slutade kyssas steg Justin upp och sträckte ut sin hand.
-Kom! sa han. Jag tog hans hand och han drog upp mig ur soffan.
-Vad ska vi göra? frågade jag.
-Dansa, svarade han. Jag skrattade och Justin drog mig intill honom. Jag la händerna runt hans nacke och vi började dansa medan Justin nynnade. Jag skrattade.
-Justin, det här är inte "the notebook"! sa jag.
-Jo, det är, sa han och kysste mig. Då kom fjärilarna i magen tillbaka. Jag kände det som om jag levde i en film, vilket jag, enligt Justin, gjorde. Vi dansade en lång stund. Vi stirrade in i varandras ögon och jag såg hur Justins ögon lyste av kärlek och trodde jag skulle dö.
-Du kanske inte förstår hur mycket du betyder för mig, Lovisa, men jag skulle dö för dig. Jag älskar dig, sa Justin. Jag fick tårar i ögonen och kysste honom. Jag kände hur Justins tunga gled in i min mun och vi kysstes en stund till med tungor. Sedan knuffade jag undan och vi fortsatte dansa. Efter en stund slutade vi och stod bara och stirrade på varandra medan vi stod så tätt intill varandra som det bara gick. Justin lutade sig närmare mot mig och vi kysstes igen. Sedan bestämde vi oss för att gå ut på bakgården. Så vi klädde på oss och gick ut på bakgården och lekte en stund i snön. Vilket innebar snöbollsfighter och knuffa varandra och så vidare. En gång knuffade Justin mig ner på marken och la sig på mig, kysste mig och så drog han mig upp igen och kysste mig igen. Efter en stund av lekande satte vi oss ner på en bänk och pratade och kysstes. Justins telefon ringde och avbröt våran kyss. Han suckade och svarade.
-Hej! svarade han. Mm... Okej... Jo vi klarar oss... Mm... Visst... okej... Älskar er, hejdå.
Han la på.
-Mormor och morfar kommer inte hem förrän kvällen, så vi har hela huset för oss själva jättelänge, sa han och log. Jag log tillbaka.
-Och nu fick jag en idé, sa han och lgo hemlighetsfullt.
-Tell me! sa jag. Han skrattade och kysste mig.
-Du får se, men du måste klä på dig det finaste du har och göra dig fin och stanna i vårt rum i över 1 timme utan att komma ut, sedan när det har gått en timme får du komma ut! sa han. Jag skrattade.
-Okej, deal! sa jag och vi kysstes igen. Sedan steg vi upp och gick in. Vi klädde av oss och Justin kysste mig, sedan sa han åt mig att gå in på vårt rum och göra mig färdig. Jag skrattade och gick in i vårt rum. Jag började rota efter något fint att ha på mig och såg att jag hade tagit med en lila kort klänning och ett par svarta högklackade skor. Så jag tog på mig klänningen och började locka håret. Sedan sminkade jag mig och gjorde smokey ögon och sedan var jag klar. Det hade tagit ungefär en halv timme så nu visste jag inte vad jag skulle göra. Jag satte mig ner och tog min laptop och loggade in på twitter. "Waiting here to get a surprise... I still have to wait half an hour... ANYONE WANNA TALK AS LONG AS I'M WAITING?!" tweetade jag och checkade mina mentions. Såg att väldigt många pratade om mig och Justin... Jaha, tänkte jag och skrattade lite för mig själv. Sedan creepade jag lite på twitter och tiden går ju fort när man har roligt så snart var klockan lite över 5, vilket betydde att det hade gått en timme. Så jag steg upp, tog på mig mina högklackade skor och så tweetade jag "Time for my surprise, I'm excited!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!". Sedan gick jag långsamt ut ur rummet och råkade stiga på något. Jag tittade ner och såg att det var en ros och brevid rosen en lapp. Jag tog upp rosen och läste lappen. "Jag älskar dig min ängel, följ rosorna så hittar du mig<3" stod det på lappen. Jag log och tittade åt höger, ingen ros där. Men åt vänster då? Jo, där var en ros. Jag gick till rosen och tog upp den, sedan till nästa ros och nästa, och nästa och så vidare. Rosorna ledde mig ut på gården och vidare till ett annat hus. Utanför dörren till det huset var en ros. Jag gick fram till dörren, tog upp rosen och såg en lapp på dörren. "Välkommen, om du har 12 rosor med dig får du komma in, annars inte ;) Älskar dig<3" stod det på dörren. Jag skrattade, räknade rosorna och såg att jag hade 12 rosor. Jag öppnade dörren och tittade in. Ingen där. Jag steg in och tittade runt. Då såg jag en pil som visade att jag skulle gå upp för trappan till andra våningen. Så jag gjorde det. När jag kom upp pekade en pil in i ett rum och jag gick in. Där stod Justin, med ljus överallt, rosor på golvet, ett bord i mitten av rummet och mat på bordet. Jag gick fram till Justin och kysste honom en lång lång stund.
-Jag älskar dig... viskade han...


awwww gulligt eller hur? :) Skulle uppskatta kommentarer! :D Berätta för mig vad ni tycker om novellen hittills, kan ta kritik också ifall ni har något dåligt att säga :)
Checka också min nya blogg http://fashionandgirl.blogg.se/ :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lintso

Wow Madde! Ja hadd nästan glömt hu bra de e ti skriiv :D Keep going

2012-04-06 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0