Ugh.

Okej, nu, sluta läsa min blogg, för jag kommer inte uppdatera mer. Ni hatar mej ju and stuff och jag orkar inte. Jag vet att jag inte har hållit mitt löfte men screw you, jag orkar inte. Vill ni så gärna läsa mina storys så kan ni läsa min engelska som jag började på igår här: http:/finnishbelieber.tumblr.com/bieberstorys.
Och hata mej allt ni vill, jag orkar inte. Och jag väntar mej inte att ni ska förstå heller för det är så många som har sagt "du uppdaterar aldrig" och "du kommer ändå sluta skriva" och stuff. Så ja, whatever. Men äh. Ja.

Jag måste säga att det var värkligen kul att skriva "forever and always" och "No matter what" eftersom att jag har haft grymma läsare som har kommenterat och stöttat mig :D.

Men nu är jag färdig, tyvärr. Kanske kommer jag tillbaka och börjar skriva igen när skolan börjar, eller senare, men just nu kommer jag inte skriva. Jag lämnar också bloggen såhär och raderar den inte.

Kram.

Kommentarer
Postat av: Daniella

NOOOOOOO!!!! Snälla kan du inte fortsätta skriva jag älskar verkligen Like a Dream och vill jätte mkt veta hur den kommer att sluta!!:D Så snälla jag ber dig fortsätt skriva, men kanske kan du skriva på din andra blogg!? Snälla:))Puss o kram



Ps. till alla er andra som har skrivit såna saker, så skaffa en egen blogg och skriv noveller så kanske ni får reda på hur mkt arbete det faktiskt krävs, dessutom så kanske inte alla har tid att uppdatera men det kommer ändå i slut ändan :)

2011-07-28 @ 00:06:45
Postat av: Emmy

Jag hatar inte dig! Du är ju as bra på att skriva och man fattar ju att du inte kan uppdatera hela tiden du har ju ett liv ju!=D haha!

Men i alla fall om du vill lägga ner novellen så får du ju det men jag tycker i alla fall att det är skitbra<333

2011-07-31 @ 19:07:21
Postat av: LOVE YOU

Snälla kan du börja skriv!!!?? Jag älskar dig och blev så ledsen att du slutade skriva. Jag har en MASSA noveller sparade på datorn men ingen av dom har jag lust att läsa! Bara din! :( COME ON!!! <3

2011-08-16 @ 19:36:07
URL: http://justindbnovellerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0