Forever and always, part 55

Hans ansikte var helt nollställt och han kollade ut i tomma intet.
-Justin... Snälla var inte arg... Och du har ju inte frågat... sa jag tveksamt. Han fortsatte stirra ut i tomma intet.
-Justin... Snälla svara, jag blir ju rädd... Snälla... Var inte arg! sa jag och kramade honom.
-Lovisa... sa Justin.
-Va Justin? sa jag och la mitt huvud på hans bröstkorg och hörde hur hans hjärta slog.
-Jag älskar dig, min prinsessa, sa Justin och kysste mig...


Jag blev så glad att han inte var arg. Jag kollade på klockan och såg att den var 10:05 pm. Hur kunde tiden gå så snabbt? Jag gäspade och sa:
-Nu är jag trött.
Jag hade fortfarande mitt huvud på hans bröstkorg så jag hörde hur hans hjärta slog, och för varje andetag han tog följde mitt huvud liksom med. Jag skrattade lite när han andades in och mitt huvud for upp. Justin smekte mitt hår och sa:
-Om två dagar åker jag...
-Mm... Säker att jag inte kan komma med? frågade jag.
-Mm... Jag frågade men din mamma tyckte att du skulle vara i skolan, och mamma och Katarina tänker ju att det kan hända nåt om du är med, suck, sa Justin. Jag suckade och så frågade jag:
-Vem kommer med på turnén?
-Jessica, Jasmine, Sean, Burnham, om det var det du tänkte på, svarade Justin.
-Mm... Jag ville veta vilka kändisar som kommer, så jag vet om jag ska vara rädd att nån tar dig, Jasmine är ju där... Men vi är ju kompisar nu så, ja... Haha, svarade jag och skrattade lite. Justin skakade på huvudet och skrattade, han med.
-Men vadå? Med dig som pojkvän får man ju se till att ingen tar dig, du som är så snygg och allt, svarade jag och blinkade.
-Mm, så det är varför du gillar mig, för att jag är snygg, va? sa Justin och skrattade.
-Aaa, men det är väl klart, vad hade du trott? svarade jag och kysste Justin på kinden.
-Jadu... Normalt folk tycker ju om nån för vem den är, men du är ju inte normal, svarade Justin och ryckte på axlarna. Jag vände mig fort så jag låg på mage och hade huvudet i händerna och kollade på Justin med en arg min.
-Du är så sexig, svarade Justin och drog mig ner och kysste mig. Jag slutade kyssa honom och steg upp.
-Vad gjorde jag för fel? frågade Justin och flinade.
-ALLT! sa jag och spelade arg.
-Men älskling, snälla, sa Justin och spelade med. Kom igen, du kan ju inte vara sur.
Jag gick tillbaka till sängen och satte mig ner på sängkanten.
-Finns det nån chans att jag får en till puss? svarade Justin. Jag steg upp och började byta om till pyjamas. När jag bara hade på mig bh och jeans märkte jag att min pyjamas inte var i rummet så fick jag börja leta efter nåt annat. Justin kollad epå mig och bet sig i läppen.
-Damn, sa Justin och kollade på mig. Jag skrattade och hittade en stor T-shirt. Jag tog av mig bh:n och tog på mig T-shirten. Sedan hittade jag ett bar stora shorts och tog på dem. Sedan gick jag och borstade tänderna och så gick jag och la mig.
-Har du nåt åt mig? frågade Justin.
-Äh, sov i boxers, haha, svarade jag och blinkade. Han "bytte" om och kom och la sig brevid mig. Han la armarna runt min midja och drog mig intill honom. Han kysste mig passionerat och så sa han:
-jag älskar dig.
-Älskar dig med, svarade jag och log.
-Jo, imorgon är det ju sista dagen före turneringen som jag har med dig, så jag undrar om du vill göra nåt? frågade Justin.
-Of course, svarade jag. Men vänta, skulle du inte åka om två dagar?
-Jo, men imorgon är sista dagen jag får vara med dig, för vi åker på kvällen i övermorgon, och jag måste packa och sånt i övermorgon, så imorgon är sista dagen med dig, svarade Justin.
-Aha, vad ska vi göra då? frågade jag och trängde undan tankarna på att Justin skulle åka snart.
-Det är en överrasking, men först tar vi det nog lugnt, men på kvällen så har jag en överrasking, svarade Justin.
-Du och dina överraskningar, svarade jag och slog honom lite lekfullt på armen. Justin skrattade och svarade:
-Men den här kommer du gilla, jag lovar. Älskling, sov nu.
Jag gjorde som han sa och somnade.

Nästa morgon

Justins perspektiv:

Jag vaknade ganska tidigt och bestämde mig för att åka hem en sväng. Så jag steg upp och klädde på mig. Sedan skrev jag en lapp till Lovisa: "Älskling, jag åkte hem ett tag, men jag kommer och hämtar dig klockan 3, så var färdig då, love ya xx Justin". Jag gick ner till hallen och tog på mig jackan och skorna. Sedan gick jag ut och åkte hem. Hoppas Lovisa gillar överraskingen...


Undrar vad det är för överrasking :). Igår skrev jag lite på den nya novellen. Ni kommer gilla den, tror jag :). KOMENTERA!<3

Much love<3, Madde


Kommentarer
Postat av: Johanna

fettbra:D mer,mer!!!

2011-01-01 @ 15:28:52
Postat av: Lintso

Vadå nya novellen?????? Du kan vel ge addressen så att vi kan läsa den å?!!



SVINBRA annars. MEEEEERR!!!!

2011-01-01 @ 16:08:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Svarten97

Mer mer mer!!! ;)

2011-01-02 @ 19:36:45
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: annaa

Dom är så jäkla söta tsm :D du är bäst!

2011-01-03 @ 00:15:58
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0