No Matter What, Kapitel 3

-Men nu hade jag ju chansen att prata med honom och så förstör du allt, fatta vad pinsamt det var då du ba "Bra, Olivia, kom då!", som nån jävla boss! sa Olivia argt.
-Men sorry då! Var glad att jag ens följde med! sa jag och kollade på henne. Vi kom fram till stället där sound checken skulle vara. Just som vi skulle gå in krockade jag med någon...


Jag föll och kollade upp på personen som jag hade krockat med. Det var en skitsnygg kille. Han skrattade lite och hjälpte mig upp.
-Sorry, jag såg mig inte för, fick jag fram. Han skrattade och räckte fram handen.
-Jag är Chaz, Justins kompis, men du kanske visste det redan, sa han. Jag log mot honom.
-Trevligt att träffas, jag heter Amanda, och faktist så är jag inte så galen i Justin... Så jag visste inte vem du var... sa jag och kollade in i hans vackra, bruna ögon. Jag blev helt knäsvag. Jag log mot honom och han sa:
-Men om ni ska på sound checken så måste ni nog gå nu, men vi kan ju kanske hänga nån dag, alla fem.
-Fem? frågade jag.
-Jag, du, din kompis, Justin och Ryan, förklarade Chaz.
-Oh, glömde nästan, dethär är Olivia, sa jag och pekade på Olivia. Chaz och Olivia skakade hand och sedan sa jag:
-Men visst, vi kan säkert träffas.
Jag gav mitt nummer åt honom och log.
-Coolt, vi hörs, sa han och så gick vi iväg. Olivia kollade på mig.
-Du sa just åt CHAZ att du inte riktigt gillar Justin! sa hon.
-Än sen då? Du ska vara glad, vi kanske får hänga med dem! sa jag.
-Okej okej, jag älskar dig! sa hon och kramade mig. Jag skrattade åt henne.
-Han där Chaz var snygg, och trevlig, sa jag. Olivia kollade på mig och skrattade.
-Okej, du får honom så tar jag Justin! sa hon och skrattade. Vi gick in där sound checken skulle vara och ställde oss i kö för att komma in i arenan. Efter en stund var vi längst framme. Vi visade våra biljetter och blev insläppta. Vi hade bästa platserna, första raden. Vi väntade en stund, sedan började sound checken. Justin kom ut och höll på att fjanta sig, sedan fick fansen fråga frågor. Olivia räckte såklart upp handen. Han tog direkt henne.
-Hej, jag träffade dig på M&G btw, men i alla fall, vilken låt tycker du mest om att sjunga av dina egna låtar? frågade hon.
-Oh, jag kommer ihåg dig, beautiful, Jag gillar att sjunga 'Down to earth' mest, svarade Justin och log mot henne. Jag himlade med ögonen. Jag räckte upp handen.
-Du, sa Justin coh pekade på mig.
-Jaa... Jag träffade ju också dig... Men undrar bara, är Chaz singel? frågade jag och skrattade. Justin tittade på mig och nickade.
-Joo... varför undrar du det? frågade han och skrattade.
-Äh, jag råkade liksom krocka i honom, haha, sa jag och skrattade. Justin skakade på huvudet och log. Sedan frågade andra fans frågor. Olivia kollade på mig.
-Att du ens frågade detdär! Herregud! Sjukt asså! Men jag måste erkänna att det var ganska kul! sa Olivia när vi kom ut från sound checken. Jag skrattade bara. Det var 4 timmar tills konserten skulle börja så vi ställde oss i kön när vi kom ut ur arenan, för konstigt nog fick man inte vänta i arenan efter sound checken, suck. Det var inte så många före oss. Dom började släppa in oss och vi hade platser på första raden.
-Olivia? sa jag.
-Mm?
-Är dina föräldrar rika eller nåt? frågade jag och skrattade. Olivia skrattade och skakade bara på huvudet. Efter vad som kändes som tusen år började konserten. Jag orkade verkligen inte höra på Justin. Efter några låtar kom en kvinna och frågade mig och Olivia om vi kunde komma med henne. Vi följde efter henen och hon tog oss backstage.
-Okej, nu är det så att en av er ska vara OLLG ikväll, ni får inte bli osams på grund av detta, men du, sa hon och pekade på mig, ska vara hans OLLG ikväll, och du, fortsatte hon och pekade på Olivia, får vara här backstage och vänta på henne.
Jag kollade på Olivia som stod där helt chockad.
-Oh hell no! Jag tänker inte vara OLLG ikväll, eller aldrig, förresten, jag gillar inte ens Justins musik, varför kan inte Olivia vara? frågade jag. Kvinnan nickade.
-Okej då, det går väl, men du väntar här, sa hon och log mot oss. Olivia tittade på mig och kramade mig. Hon började gråta, så glad var hon.
-Olivia, snälla, du kan ju inte gråta på scenen heller! sa jag och skrattade. Då kom någon till oss.
-Hej! Jag är Scooter Braun, vi fixade så att ni båda ska ut på scenen, och får liksom båda vara OLLGs ikväll, sa han och log mot oss.
-Oh great... mumlade jag, men sedan fejklog jag. Vi hörde hur 'One less lonely girl' började spelas. Olivia hoppade upp och ner där hon stod och jag skrattade. Hans dansare kom och ledde ut oss på scenen och vi fick sätta oss på två stolar som var bredvid varandra. Jag fejklog hela tiden, men ingen verkade märka det. Justin gav oss en bukett rosor var och sedan kramade han oss. Hon log mot oss och så gick vi av scenen. Olivia kramade mig och skrek och grät, så bra var det alltså för henne. När vi kom av scenen stod Chaz och nån annan kille där.
-Jag gissar att du är Ryan, sa jag och räckte fram handen.
-Jepp, sa han och log. Olivia kramade honom och vi presenterade oss. Vi hade lite kul en stund, sedan måste vi gå, men dom lovade att höra av sig. Olivia hoppade upp och ner och var så glad.
-VI SKA FÅ TRÄFFA JUSTIN IGEN! skrek hon och började gråta.
-Ta det lugnt! folk kan ju tro att du är galen, och jag bryr mig inte om Beaver, jag ska träffa Chaz igen, sa jag. Undrar om han gillar mig? tänkte jag. Vi får väl se...


Tyckte ni om det? :) Nu får ni KOMENTERA! Vad tycker ni om den hittills? :)

Kram Madde

Ps. Söker fortfarande DESIGN! MEDDELA OM DU GÖR DESIGNER GRATIS! :)


Kommentarer
Postat av: isabell & Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

Justin Bieber fan ?

2011-01-26 @ 21:03:32
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Lintso

Så bra!!! Men hon kommer vel att börja tycka om honom åtminstone som kompis??? Sjukt bra MEER!!

2011-01-27 @ 15:45:03
Postat av: Svarten97

Mer mer mer mer!!! ;)

2011-01-27 @ 21:26:23
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

om du går in på thefanofjustinbieber.blogg.se så kan du fråga om Farbardha kan göra en header och sånt åt dig. Hon är jätte duktig ! :D

2011-01-29 @ 00:41:11
Postat av: Miranda

Du är BÄST! Skriv en bok!! ;)

2011-02-01 @ 18:02:44
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0