No Matter What, Kapitel 11

Han hade tweetat "Happend REALLY much 2day..that girl has an intersting life..Everythings happening on the SAME time..I pray 4 her..U should 2...Gnite world" för 5 minuter sen. Jag log lite för mig själv och så tweetade jag "Happend really much today... Everything happens on the same time..Dad just left us..btw..some people asked if I really met JB..I'm the girl he is praying for..". Så checkade jag mina tweets. Jag såg hur nån hade tweetat åt mig "Ur lieing fucking bitch! U just what attention!" Jaha... Jag ska redan få hatare... Helt sjukt. Jag loggade ut från twitter och stängde datorn. Sedan försökte jag somna...


Nästa morgon vaknade jag av att jag fick ett meddelande. Jag öppnade meddelandet och det stod "Kan vi träffas på stranden om 30 minuter? Vill träffa dej :D xx Justin". Jag log för mig själv och svarade "visst" sedan sparade jag hans nummer. Jag steg upp och gick ner till köket. Där satt mamma och läste en tidning. Hon tittade på mig när jag kom in i köket men hon sa inget.
-Godmorgon, sa jag, jag drar till stranden om en halv timme.
-Godmorgon, okej, du har fått brev, sa mamma och gav mig ett brev. Det fanns ingen andress eller nåt på brevet. Jag bestämde mig för att öppna det på stranden om jag kommer före honom till stranden. Jag satte mig ner och åt lite flingor, sedan gick jag upp till mitt rum och tog fram en tröja och ett par jeans. Jag tog på mig dom kläderna sedan gick jag till mitt badrum. Jag borstade tänderna och så tog jag på lite mascara och läppglans, sedan var jag klar. Jag bestämde mig för att gå till stranden nu så jag gick ner med brevet i handen och la min telefon i fickan. Jag sa hejdå åt mamma och tog på mig en jacka och mina converse, sedan började jag gå till stranden.
När jag kom fram till stranden tittade jag först om jag skulle hitta Justin men hanv erkade inte vara där ännu, så jag satte mig under ett träd och öppnade brevet.
Det var från pappa. Såhär stod det:


"Kära Amanda, jag vet att du tror att jag inte älskar dig mer, men du har fel. Du är det viktigaste i mitt liv och jag kommer alltid älska dig. Men ibland håller inte kärleken i sig när man gifter sig, ibland hittar den ena en ny, som jag nu har gjort.
Dethär med kärlek är faktist ganska svårt. Man måste liksom gå på magkänslan eller så blir man aldrig kär.
När jag träffade Maria för första gången så gillade jag henne direkt, hon hade det där speciella leendet som jag sökte efter, sedan blev vi ihop och vi fick dig. När du var 3 år gifte vi oss och du kan inte ana hur lycklig jag var att äntligen ha en familj. Så växte du upp och jag älskar att ha kunnat vara där och hjälpa dig med svåra saker. Du är det finaste i världen och jag älskar dig mest av allt. Ta emot ett råd och gift dig med Justin, har hört så mycket bra saker om honom som Olivia berättade för mig igår. Vi träffades när jag var på en restaurang och hon kom in där, så hon satte sig ner och pratade med mig, och hon berättade vad Justin har gjort. Han är en riktig man, tro mig.
Min nya kvinna heter Hayley och vi har bestämt att vi ska gifta oss. Kom gärna och hälsa på oss när vi har flyttat, vi kommer flytta till Columbia.
Jag är lessen att det blev såhär eftersom jag gärna skulle vilja bo med dig ännu. Men jag och Maria grälade så mycket så det är kanske bäst såhär.
Men vad som än händer så vill jag att du ska veta att jag är så stolt över dig och att jag älskar dig.
Kram Pappa"


Jag kände ur tårarna började rinna nerför mina kinder och jag torkade envist bort dem. Jäkla Hayley, hon har förstört hela mitt liv!
Då såg jag Justin komma gåendes mot mig där jag satt. Jag steg upp och sprang in i hans famn och han kramade mig hårt. Jag snyftade och han tittade på mig.
-Amanda... Varför gråter du? frågade han. Jag gav honom brevet och han började läsa det. Vi satte oss ner under trädet medans han läste det. När han hade läst hela brevet sa jag:
-Jävla Hayley... Jag hatar henne... Hon har förstört mitt liv!
Justin kramade mig.
-Livet är så... Du kommer klara av det... Jag lovar... Oh, och följ din pappas råd, sa Justin coh blinkade. Jag skrattade och tittade honom i ögonen.
-Varför ville du träffa mig? frågade jag.
-För att... Jag gillar dig... Mycket... sa Justin och började luta sig mot mig. Jag lutade mig mot honom och våra läppar möttes. Bästa känslan ever. Han la sin hand på min kind och kysste mig mer. Sedan avslutade han kyssen.
-Det är något med dig som gör mig andlös... sa Justin coh tittade mig i ögonen. Jag visste inte vad jag skulle göra, så jag kysste honom igen...

Aaww<3 :) KOMMENTERA!
Har haft lite att göra idag, så har inte hunnit uppdatera före, men KOMMENTERA! :) :D

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Svarten97

Bra kapitel ;)

2011-01-31 @ 20:16:27
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: annaa

åååh så sjukt söta! :D

2011-01-31 @ 21:16:38
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naw, vilket rörande brev;) Blev lite tårögd faktiskt ;) <3 Men iaf sjuktbra, du äger på att skriva kom ihåg det;)

2011-02-01 @ 17:46:32
Postat av: Miranda

OMG! DU ÄGER! SKRIV EN BOK!!!! :D

2011-02-01 @ 19:31:51
URL: http://igotbieberfever.blogg.se/
Postat av: Lintso

awwws sååå bra!!! Hatar honde Hayley!!! Hon borde följa pappas råd tycker jag, annars följer jag det :P

2011-02-02 @ 08:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0