Lite allt

Hej!

Först av allt så måste jag säga att ni måste verkligen hata mig nu. asså fyfan för mig! Jag uppdaterar ALDRIG! Jag är dum... :( nån som skulle tänka sig gästblogga??

Sedan second... Jag behöver lite tips nu :P
Ni vet ju att jag ska på Biebers konsert i Danmark och idag då jag var hem från skolan (Jag har varit sjuk, imrn ska jag till skolan) så började jag prova lite kläder, och nu har jag två alternativ så nu får ni säga vilken ni gillar bättre.

okej. först kolla på klädseln

1.


2.

Vilken?? säg vilken du tycker är snyggare!! :) (desperat även fast det är många dagar kvar ännu men men :P)

Håret nu då.

1.
Plattat hår, fläta bla bla bla ni ser sjlv hoppas jag (bilden är inte tagen idag :P)

2.
Rakt bla bla bla :P

HELP ME NOW! :) <3 Tack tack<3

Ska försöka skriva ett part så kommer det ut imrn :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Emppe

1. tycker jag. :D

2011-01-20 @ 18:57:55
URL: http://emiliaz.devote.se
Postat av: Anna bieber. <3

2 och 1 tycker jag (:

Själv har jag också svårt att välja vad jag ska ha på mej!

2011-01-21 @ 06:29:45
Postat av: Din bästis

Klädsel: Typ 1 men du kan ota din bieber t-tröja

Hår: Ja tycker att du ska ha det 50 50 du vet blandning mellan platt och lockit eller helt lockit de e ju natural

Smink: Passligt(kolla nån kändis i tidningarna som har perfekt mängd)

Accessoarer: ÖRONPROPPAR (det kan behövas :P)

2011-01-21 @ 14:38:18
Postat av: Annie

jag tkr 2 på den första

o 2 den andra, bruar själv ha

svårt att välja :P

2011-01-21 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

helt klart den lila outfiten!

2011-01-26 @ 21:29:56
Postat av: anna

Har du inga bättre outfits??

2011-01-31 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0