LESSEN!

Hej!
Jag är såå lessen att ni inte har fått nåt inlägg nu på några dagar! Förlåt! Jag har inte hunnit skriva klart part 56 än. Sorry! Hoppas ni fortsätter läsa min blogg även fast uppdateringen blir sämre. Och nu är det så att jag måste satsa på skolan så jag ahr bra betyg när jag börjar högstadiet och jag måste verkligen lära mig finska, vilket jag tycker är jättesvårt och tråkigt. Så förlåt om det inte kommer så många inlägg. Och nu till helgen ska vi till Närpes där det inte finns internet i huset var mormor och morfar bor= DÖD! Men jag måste följa med så jag kommer inte skriva nått på helgen. SÅ LESSEN! Men hoppas ni fortsätter läsa novellen. Och jo, jag vet att Justin och Selena troligen dejtar, men jag kommer ändå fortsätta skriva och stödja Justin. Och Justin är glad nu, så beliebers, don't freak out och börja sända Selena nåt massa hot, ni tjänar inget på det. Men ha så kul och glöm inte att dreams do come true! Nu ska jag ta en dusch och så måste jag läsa finska. BYE!

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

omg KLART vi inte slutar läsa din blogg!<3

2011-01-04 @ 18:53:21
Postat av: Hannah <3

viist vi slutar när du har lakt ner bloggen ( och bara då ) alldrig att vi slutar läsa ^^

2011-01-05 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0