Forever and always, part 59

-Aha... Vad hyrde du då? frågade Julia.
-Hela 'Bring it on' serien, vet inte varför, men jag ville se dem, svarade jag och skrattade. Dom skrattade och så gick vi till köket. Vi hällde upp chips i en skål och så poppade vi popcorn. Jag tog fram 3 glas och hällde upp coca cola. Sedan gick vi till vardagsrummet och jag satte i första filmen. Vi satte oss ner i soffan och filmen började. När vi hade sett kanske halva av den ringde det på dörren. Jag pausade och så gick jag och öppnade. Jag kunde inte tro mina ögon...


Jag la händerna för munnen för att inte skrika. Där stod Sammie, helt blå i ansiktet och rivmärken överallt... Hon som alltid brukar vara så vacker, såg nu ut som en söndrig barbiedocka. Vad fan har hänt?! När hon såg mig föll hon ihop och jag fick ta imot henne. Hon började andas tugnt.
-TJEJER! Kom och hjälp mig! skrek jag ut mot vardagsrummet. Emma och Julia kom fort och Julia skrek när hon såg Sammie. Dom hjälpte mig att bära henne till soffan. Sammie hade svimmat... Jag sprang upp till badrummet och tog en handduk och vätte den lite med kallt vatten. Sedan sprang jag ner igen. Jag la handduken på Sammies panna och hon började småning om öppna ögonen. Jag tvättade försktigt hennes ansikte och hon började andas normalt igen.
-Sammie... Älskling... Vad har hänt? frågade jag oroligt. Hon viskade:
-Pappa... Hhhhan... Lä-lämnade ooossss... Men fö-fö-före det ssssåååå... Vvvåååld... tttooog hhhhhhan... Miiig...
-WHAT?! skrek Emma och Julia. Jag sa 'sshh' till dem och dom viskade 'förlåt'. Sammie började gråta och orden bara forsade ut, huller om buller.
-Pappa våldtog mig... Han lämnade oss... packade sina saker... Slog mamma... Så stack han... grät Sammie. Jag kramade Sammie.
-Åh... Älskling... Sammie... Vad hände med din mamma? frågade jag medans jag kramade henne.
-Hon... Hon... Sammie avslutade inte meningen utan började gråta.
-Sammie... Lovisa... Vi borde åka till sammie och se hur det är med hennes mamma... sa Emma. Åh... Vad jag älskar att ha dem... Emma och Julia... Att dom fortfarande är här och inte lämnade oss är helt amazing.
-Sammie... Var din mamma full när din pappa slog henne? frågade Julia försiktigt.
-Asså... Hon... Hon... Hade kanske druckit lite vin... Inte nåt annat... sa Sammie. Vi steg upp och jag hjälpte Sammie. Vi tog på oss skorna och så gick vi till närmsta busshållplats. Vi åkte till närmsta busshållplats nära Sammie och så gick vi till henne. Just som vi kom fram till Sammie ringde min telefon. Det var Justin. Han frågade vad jag gjorde.
-Justin... sammies pappa har lämnat dem... Men före så våldtog han Sammie och slog Katy, Sammies mamma... Åh... Justin... Jag önskar att du skulle vara här... förklarade jag.
-Åh... Lovisa... Älskling... Jag är såå lessen... Men jag måste gå nu... Hoppas allt ordnar sig... Lovisa... Jag älskar dig... Glöm inte det... sa Justin.
-Älskar dig med... sa jag, sedan la jag på...

Justins perspektiv:

Jasmine kom fram till mig.
-Justin... Vad har hänt? frågade hon.
-Sammies pappa har våldtagit sammie... Och så lämnade han dem... sammie är Lovias bästa vän... förklarade jag.
-Åh Justin... Och nu vill du inget hällre än vara hos Lovisa, va? frågade Jasmine. Jag nickade.
-JUSTIN!! DU SKA UPP PÅ SCEN OM 10 SEKUNDER!! skrek Scooter. Jag sprang till plattformen som jag skulle åka uppför och så började musiken spelas. Jag uppträdde och när jag hade sjungt alla låtar förutom 'Pray' så gick jag ut på scenen...

Lovisas perspektiv:

Vi gick in i Sammies hus och där såg vi Katy ligga på golvet. Sammie skrek och jag sprang fram till Katy. Hon var helt vit/blå i ansiktet. Jag kände på hennes puls... Hon hade ingen... Jag la handen på hennes hjärta... Men det slog inte...

Justins perspektiv:

-Okej... Jag har en låt kvar... Ni vet nog vilken det är... började jag, då såg jag hur Jasmine vinkade till mig att jag skulle komma bort från scenen, men jag skakade på huvudet så hon kom ut på scenen istället.
-Justin... Lovisa vill prata med dig... sa Jasmine och gav mig hennes telefon.
-Hej, Lovisa, sa jag.
-Justin... sammies mamma är död... grät Lovisa. Jag kollade på Jasmine och så tappade jag telefonen i golvet. Min flickväns bästa väns mamma var död...


NEEEEEEEEEJJ!!!!!!! :'( Sammies mamma är död :'(... Komentera!! Om jag får 25 komentarer så får ni part 60 ikväll ännu :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Julia

OMG NEEEJ! STAACKARS SAMMIE! :( omg meer snälla :(

2011-01-12 @ 13:20:06
Postat av: Svarten97

Oj... Skriv mer snart!!!!!!

2011-01-12 @ 14:36:25
URL: http://Svarten97.devote.se
Postat av: anna

25 kommentarer?? fett mycket ^^ men här har du en iallfall ^^ hehe, skitbra, älskar din novell :D

2011-01-12 @ 14:50:36
Postat av: Anonym

oh my gooood! jag e typ beroende!!! fett bra!

2011-01-12 @ 15:34:36
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: annaa

åh gud vad spännande de är!! SKIT BRA, rent av sagt. Längtar tills nästa del! :O

2011-01-12 @ 16:01:50
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: celine

mer

2011-01-12 @ 16:21:03
URL: http://http:/
Postat av: Johanna/Moonlight

Herregud!!!!! De får inte dö!!! De kan bara inte!!!

2011-01-12 @ 16:34:30
Postat av: Hannah

O M G stackars sammie :( meer snälla:)

2011-01-12 @ 16:35:35
Postat av: Neejra<3'

Jättebraa<3'



meeerr!!!

2011-01-12 @ 18:38:26
Postat av: Emma

OMG! Vill veta vad som händer! Meeeeeeeeeer! :O

2011-01-12 @ 18:42:45
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: Hej

Stackars sammie men....MER!! Jag älskar din novell!!

2011-01-12 @ 21:48:35
Postat av: Hej

Stackars sammie men....MER!! Jag älskar din novell!!

2011-01-12 @ 21:48:41
Postat av: amanda

mer :D:D

2011-01-13 @ 11:14:08
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud!!!!! De får inte dö!!! De kan bara inte!!!

2011-01-13 @ 11:41:51
Postat av: Lintso

WOW!!!!!!!! Sammies mamma e död o hennes pappa stack va ska hon göra då om hon måst va ensam??!!!



MEEERR!!!!

2011-01-13 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0