Forever and always, part 57

Jag suckade och Kollade på Justin. Hur länge räcker det innan jag får se honom igen, tänkte jag. Jag kramade Justin och kysste honom.
-Jag älskar dig, sa jag och så steg jag ur bilen.
-Jag älskar dig med baby, vi hörs, okej? Forever and always, sa han och gav mig en slängkyss. Jag pussade i luften och så skrattade jag. Jag stängde dörren och såg på när bilen åkte iväg.
Då rann en liten tår nerför min kind...


Jag började gråta och torkade bort tårarna. Sedan gick jag upp till huset och in. Jag ropade 'hej' för att se om mamma var hemma men fick inget svar. Alltså är hon på jobbet. Jag suckade och gick upp till mitt rum. Jag böt om till pyjamas och la mig ner i sängen. Och jag somnade verkligen fort.

Nästa morgon

 Jag vaknade av att någon ringde till mig. Jag kollade på displayen. Okänt nummer. Jag svarade.
-Hej, sa jag och lät verkligen trött.
-Hej Lovisa, det är Taylor Swift, väckte jag dig? sa någon i telefonen, tydligen Taylor.
-Den riktiga Taylor Swift? frågade jag chockat.
-Japp, jag träffade ju dig på överraskingsfesten som Justin anordnade, och jag funderar om du fortfarande vill göra en låt med mig, sa Taylor.
-Det hade jag helt glömt bort, klart jag vill! sa jag och lät helt hyper.
-Bra, om vi skulle börja spela in den nästa vecka? Det är ju söndag idag, så imorgon? frågade Taylor.
-Japp, gärna, svarade jag.
-Bra, men jag kommer och hämtar dig klockan 2 så åker vi till studion, okej? sa Taylor.
-Abbsolut! Så kul, tack för att du hörde av dig, sa jag.
-Det ska bli kul att göra en låt med dig, syns, sa Taylor och så la hon på. Jag steg upp ur sängen och började hoppa omkring.
-JAG SKA GÖRA EN LÅT MED TAYLOR SWIFT! skrek jag. Jag kollade på klockan och den visare 11:00 pm. Jag började klä på mig och då kom mamma in.
-Göra en låt med Taylor Swift, what? sa mamma. Jag förklarade allt och hon kollade på mig med en "WTF?!"-blick.
-Kan du gå ut nu, jag vill byta om, sa jag. Mamma gick ut utan att säga nåt. Undrar vad Justin gör just nu på turnén. Suck, kommer inte få se honom på jätte länge. fan... När jag hade bytt om gick jag ner till köket och åt frukost. När jag var klar gick jag och kollade på tv. Det var nåt tråkigt på tv men jag kollade i alla fall. När programmet var slut gick jag upp till mitt rum och tog datorn. Jag loggade in på twitter och kollade Justins twitter. Han hade tweetat för 5 timmar sen. "Time to get to the airport, and time for the tour. Nice :)" hade han skrivit. Men om han skrev för 5 timmar sen så kunde han ju kanske vara framme nu... Nåja, han skulle ju ringa då han kom fram. Jag suckade och så tweetade jag "Wow... It's stupid how the time is just 12:00 pm and it feels like I've been awake in 5 hours... *sigh*". Jag satte mig ner och tweetade mycket. Sedan så råkade jag troligen somna för jag vaknade av att någon ringde. Jag svarade fort.

-Hej! sa jag.
-Hej älsking, sa Justin. Vi har kommit fram nu.
-Vad bra, hur går det, när har du din första konsert? frågade jag.
-Ikväll, jag håller på att träna just nu, så kom jag på att jag inte hade ringt dig, lessen, sa Justin. Jag tänkte just berätta om sången med Taylor men jag tänkte att det får bli en överrasking.
-Vad ska du göra nu då? frågade Justin.
-Ta det lugnt, tror jag, imorgon kommer det bli en rolig dag, sa jag.
-För att du har skola eller? Haha, sa Justin.
-Japp, nä skojar bara, men du får se, måste gå nu, love ya, sa jag.
-Love ya, sa Justin så la han på...


Ni fick en lite kortare. Måste till skolan nu. Inga inlägg över helgen. Sorry.

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Super duper bra:D Älskar föresten Taylor Swift:)<3

2011-01-07 @ 11:30:42
Postat av: Lintso

OK ba en thing: Ja dööör om ja int får läsa din blogg!!!!!!!! Snälla skriv nå till ikväll:( please

2011-01-07 @ 12:16:49
Postat av: annaa

längtar tills nästa! du är super duktig :)

2011-01-07 @ 12:42:17
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Svarten97

Bra kapitel, och jag gillar att du blandar in Taylor Swift! ;)

2011-01-07 @ 21:25:15
URL: http://Svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0