No Matter What, Kapitel 29

När jag kom fram till flygplatsen "checkade jag in" och gick till min gate. Flyget skulle lyfta om några minuter. Jag gick in i flygplanet och satte mig vid min plats vid fönstret. Efter några minuter meddelade kaptenen att vi skulle lyfta och sätta på bälten.
När vi var i luften tog jag min ipod och började lyssna på musik.
Flygresan gick snabbt och när jag steg ut på flygplatsen i Atlanta tänkte jag "Äntligen får jag träffa Justin igen!" och tog mitt bagage och gick ut till en taxi...
Jag hade fått Justins adress utan att få honom att misstänka nåt. Jag gav adressen åt chauffören och han började köra. När vi kom fram så sa jag åt honom att vänta där så jag skulle kunna ta mitt bagage efter att jag hade ringt på dörren och gett Justin en lång kyss. Efter en liten stund av tjatande lyckades jag övertala chauffören att stanna en stund. Jag tittade mig omkring och såg Justins bil men också nån annans bil. Nåja, det är väl Patties bil, tänkte jag och gick till dörren och ringde på. Konstigt nog så öppnade igen, så jag ringde på igen. Jag stod och väntade en lång stund och så tryckte jag ner handtaget, och dörren gick upp. När jag tittade in i huset såg jag nåt jag aldrig trodde jag skulle se. Där stod Justin och Selena Gomez och hånglade i bara underkläder. Jag tittade med öppen mun och stora ögon på dem och så sa jag argt:
-Ser ut som om du aldrig har saknat mig. Fan ta dig, Justin!
Sedan sprang jag ut till taxin och sa:
-Fort, kör till flygplatsen.
-Men va... började chauffören.
-Men fan, bara kör!
Chauffören började köra iväg och jag kände hur jag började gråta. Jag som litade på Justin.

Justins perspektiv:

Fan, fan, fan! Om inte Selena hade kommit och varit så jäkla sexig skulle detta aldrig ha hänt.
jag såg när Amanda sprang ut och hoppade in i en taxi och taxin körde iväg. Selena tittade på mig och närmade sig igen. Jag knuffade undan henne och sprang fort upp till mitt rum. jag slängde på mig en hoodie och ett par byxor och så sprang jag ner igen. Jag tog mina bilnycklar och så tog jag på mig skor.
-Men älskling, vart ska du? frågade Selena som nu hade klätt på sig.
-Fan Selena, jag älskar Amanda, jag måste fixa dethär!
-Det verkade inte som om du älskade henne när vi kysstes, påpekade hon. Jag suckade och sprang ut till min bil. Jag visste by fact att hon åkte till flygplatsen eftersom hon måste flyga till Nashville. Jag körde till flygplatsen och sprang fort ut. Jag sprang in i flygplatsen och tittade på närmaste flyg till Nashville. Det skulle gå om en halv timme. Om Amanda hade tur skulle hon lyckas få flygbiljetter, det visste jag. Jag sprang till hennes gate och såg henne gå mot flyget. Jag skulle springa till henne men vakter stoppade mig.
-Kom igen, snälla låt mig gå, jag kommer tillbaka! Jag ska inte flyga! bad jag. Vakterna tittade på mig.
-Hej, du är Justin Bieber, gå in då, men kom tillbaka! sa de. jag log mot dem och så sprang jag till Amanda. Jag tog tag i hennes arm och hon vände sig om och försökte rycka sig lös.
-Justin! Jag vill inte se dig, höra dig eller nåt sånt! Du kan inte säga "Det är inte som det verkar" för jag såg det med egna ögon. Du tycker om att såra andra, don't you? sa hon argt.
-Jag var bara en av dom i mängen, va? Jag var inte bra nog men Selena är det, va? Hon har ju allt. Utseendet, personligheten, jag allt. Fan Justin, jag trodde verkligen jag kunde lita på dig, men tydligen kunde jag inte det, fortsatte hon och det rann tårar nerför hennes kinder som hon envist torkade bort.
-Justin, ha ett trevligt liv, vi syns i himmelen, om dom nu släpper in dig där, ha det bra med Selena, sa hon och tittade argt på mig. Hon drog sig lös och sprang in i flygplanet. Jag sprang efter henne men vakterna stoppade mig. De ledde mig ut och där såg jag planet lyfta. Så var hon borta då.

Amandas perspektiv:

Jag satt i flygplanet och grät. Jag var så jävla arg. Att Justin kunde göra nåt sånt. Helt otroligt. Och jag som älskade honom och allt. Han som alltid förstod mig och fanns alltid där för mig. Varför han?!
Jag grät och grät tills en flygvärdinna kom fram till mig.
-Miss, vad är det? frågade hon.
-Inget... svarade jag.
-Vill du ha nåt?
-Justin... mumlade jag.
-Vad?
-Uh... Har ni choklad?
-Ja, ett ögonblick bara.
Hon gick och hämtade en chokladplatta och gav det till mig.
-Tack, sa jag och stoppade en chokladbit i munnen.
-Ingen orsak, svarade hon och så gick hon. Jag åt chokladen och försökte sluta gråta. Vilket inte gick så bra. jag bara grät och grät och grät. Utan att sluta.
Flygresan gick fort och jag hade gråtit hela flygresan. Jag hämtade mitt bagage och körde hem. När jag kom hem la jag mig i sängen och grät hysteriskt. Jag tryckte ansiktet i kudden och kvävde ett skrik. Jag grät till långt in på natten sedan somnade jag av utmattning...
Aaww :'( Dumma Justin! Eller Selena, eller whoever :P Stackars Amanda :( 5 Kommentarer så får ni ett kapitel imrn också :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Nea

Meeeer!!!!!!!

2011-02-27 @ 16:05:20
Postat av: anna

Skit bra :D drama gillas!

2011-02-27 @ 16:22:36
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: <3

MEEEER, Gud va bra du är på att skriva :)

2011-02-27 @ 16:49:28
Postat av: Julia

Ooooch så kommer horan Selena och horar sig för Justin! -.-

2011-02-27 @ 16:59:50
Postat av: Svarten97

snäll flygvärdinna..

mer mer mer mer mer mer mer!

2011-02-27 @ 17:15:03
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

Meeer !:)

2011-02-27 @ 21:18:40
Postat av: Lintso

Hahha! Ja kan int hjälpa de men ja börja skratta när he sto att han hånglade med selena o att hon e som en ora här!!! MEEEEEEER!!!!!

2011-02-28 @ 07:50:19
Postat av: Lina

Nu får ni skriva det är över fem kommentarar, LYCKA TIlll.



GÅ IN PÅ MIN OCH MIN BÄSTIS BLOGG SOM HANDLAR OM JUSTIN DREW DEN SÖTASTE BIEBER<3

2011-02-28 @ 09:47:51
URL: http://realbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0