No Matter What, Kapitel 26

Jag tog datan och satte mig på sängen. Medan den uppladdade sig och sånt tittade jag ut genom fönstret och tänkte. Hoppas tiden går snabbt nu så jag träffar Justin snart, tänkte jag. När datan hade laddat färdigt loggade jag in på twitter och checkade Justins twitter. Han hade tweetat "love L.A... Today I'm gonna surprise someone :) love you guys" för en timme sedan. Jag tweetade "Sick today, this headache is killing me!". Jag lyssnade på lite musik och så ringde det plötsligt på dörren. Jag sprang ner och öppnade dörren. Där stod...
... Justin med en bukett rosor. Jag hoppade upp i hans famn och kysste honom. Han jag mig rosorna och kysste mig igen.
-Justin... Vad gör du här? frågade jag förvånat och log. Justin skrattade.
-Saknade dig såå mycket, så jag ville överraska dig, sa han och vi gick in. Jag kramade honom igen.
-Du är såå sööt, sa jag och kysste honom. han la armarna runt min midja och drog mig närmare honom. Kyssen blev intensivare och Justin bar upp mig i hans famn. Han gick till vardagsrummet och la mig ner på soffan, sedan la han sig på mig och vi fortsatte kyssas. Justin tog händerna innanför min tröja och smekte rygg. Sedan drog han av mig tröjan. Vi kysstes mer och mer passionerat och jag drog av honom tröjan. Vi fortsatte kyssas och tillsist låg vi på soffan med bara underkläder. Vi fortsatte kyssas och jag satte mig upp och knäppte upp bh:n och slängde den på golvet. justin tittade på mina bröst med stora ögon men samlade sig. Han smekte dem och så kysste han mig. Jag kände att han hade jätte mycket stånd. Jag drog av hans boxers och han tog upp en kondom ur sin ficka på sina jeans. Jag tittade på honom med en konstig blick och han ryckte på axlarna. Han tog på den och så drog han av mig mina trosor. Han tittade på mig och jag nickade. Han la in den och jag stönade. så höll vi på i en halv timme och när han kom tog han ut den. Vi bara låg där och tittade på varandra. Justin kysste mig och så stönade han. jag skrattade och skakade på huvudet. Justin kysste mig igen och så steg han upp.
-Kom igen, vi går och duschar, sa han och blinkade. Jag skrattade och steg upp. Vi gick upp till mitt badrum, men när jagkom upp sprang jag in i badrummet och låste dörren, så Justin hann inte in. Han knackade på dörren.
-Kom igen!! ropade han och skrattade. Jag skrattade och duschade snabbt. Sedan virade jag en handduk runt mig och gick ut. Justin satt där och väntade och när jag kom ut gick han och duschade. Jag klädde på mig och så la jag mig på sängen och tänkte. Gosh... Hade jag just sex med Justin? tänkte jag och skrattade lite för mig själv. Efter en stund kom Justin ut och klädde på sig, sedan la han sig ner brevid mig.
-That was amazing, sa han och blinkade. Jag skrattade.
-DU är amazing, sa jag och kysste honom. Vi låg på sängen och bara pratade med varandra. Efter en stund ringde det på dörren. Vi gick ner och jag öppnade dörren. Där stod Hannes och hans gäng. Jag tittade med stora ögon på dem och sedan på Justin.
-Faan... mumlade jag.
-Hej, är inte du Justin Beaver? sa Hannes och skrattade. Justin tittade på mig med en frågande blick.
-Vad vill du Hannes? frågade jag argt.
-Inget speciellt, trodde inte att jag skulle hitta han här, svarade Hannes och pekade på Justin.
-Nice... Men nu är det så att jag inte orkar med dig, ut, ses nångång... Eller aldrig, hejdå, sa jag och försökte stänga dörren men Hannes la foten mellan. Jag tittade på Justin och han tittade frågande på mig.
-Uh... Hannes... Dra åt helvete, sa jag och drog igen dörren så jag klämde Hannes tår, men whatever. Han knackade argt på dörren men jag låste den.
-Okej... Vem var det? frågade Justin och tittade på mig. Jag ryckte på axlarna.
-Några idioter... sa jag och suckade. Justin skakade på huvudet.
-Men asså på riktigt?
-Ja... Några idioter... hannes och hans gäng om du nu måste veta, sa jag och suckade.
-Aha... sa Justin och skrattade. Sedan kysste han mig. Vi gick upp till mitt rum och satte oss på sängen.
-Jag ska åka till Atlanta idag, det blev ändrade planer, så vi ses inte på en stund då sen, sa Justin och såg ledsen ut. Jag kramade honom.
-Okej... Men nog träffas vi nån gång, sa jag, det måste vi.
-Mm... och om tre veckor åker jag till Canada...
-Det visste jag inte, sa jag.
-Nä inte jag heller, fick veta det igår, sa Justin och suckade. Jag kysste honom. Vi satt på sängen och pratade en stund, sedan ringde Justins telefon. Han pratade en stund och så la han på. Han tittade på mig med ledsna ögon.
-Jag måste åka till Atlanta nu, och vi kommer inte ses på en månad sedan, sa Justin och kysste mig. Vi gick ner till hallen och ahn tog på sig sina skor och sin jacka. Sedan kysstes vi en lång stund. Vi hörde hur det tutade utanför så vi släppte varandra och Justin gick. Jag stod och tittade medans bilen körde iväg. Så var han borta...
Hoppas ni gillar det! Lite dålig kanske :P Men KOMMENTERA!
Oh btw, det är ett år sen baby musik videon kom ut, så GILLA musik videon hela dan :)

Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Lintso

Nej då he va gårrr bra!!!!!! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-19 @ 15:01:15
Postat av: anna

Skit bra! :D ska självklart gilla klippet nu :)

2011-02-19 @ 17:32:56
URL: http://annawestiin.blogg
Postat av: Anonym

Måste ha svar på frågan: Hur många gånger kan man "gilla" på en video på youtube?



SNÄLLA SVARA :)

2011-02-20 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0