Forever and always, part 9

Justin hade plötsligt försvunnit och alla började leta efter honom. Vi delade upp oss och gick och letade. Jag fick gå ensam och leta efter honom i hans bytesrum. När jag kom in där tog någon i mig och höl mig för ögonen. Jag skrek...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag hörde ett bekant skratt. Det var Justin. Jag vände mig om och slog till honom lite lätt på armen.
-Fan Justin, du skrämde livet ur mig!
-Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, du skulle ha sett din min! Hahaha, skrattade Justin. Han låg nästan på golvet och skrattade, så mycket som han skrattade.
-Det var inte kul, jag fick ju hjärtattack eller nått sånt, sa jag och försökte hålla mig för skratt men det gick inte. Jag brast ut i skratt. Efter en stund tystnade Justin och kom närmare mig. Hans läppar närmade mina och vi kysstes. Han är nog den bästa kyssaren i hela världen, tänkte jag och sen njöt jag av kyssen. Han höll ena handen på min kind och andra handen höll han vid min midja. Jag hade händerna runt hans hals och vi stod där och kysstes en lång stund. Till sist måste jag knuffa bort honom för jag fick ingen luft mera. Vi kollade varandra i ögonen.
-Justin, jag tror att dom andra letar efter dig fortfarande, så vi borde nog gå tillbaka, sa jag. Vi började gå tillbaka i tystnad. Men det var inte en såndär pinsam tystnad, utan mera en såndär behaglig tystnad, men vi båda kände väl att vi inte behöver säga så mycket. Just när vi skulle gå in i rummet där alla brukade vara stannade Justin och kollade mig i ögonen. Sen kysste han mig och vi stod i korridoren och kysstes. Justin knuffade mig lätt mot väggen och kysste sen min hals och sen kysste han mig på munnen igen. Vi stod där och hånglade när någon harklade sig. Det var Usher. Jag kuffade sabbt bort Justin och log lite generat. 
-Ursäkta, jag ville inte avbryta men vi har faktist letat efter dig Justin, och här står du med Lovisa, sa Usher och blinkade. Jag rodnade som ett fån. Justin skrattade lite och slog till Usher. Sen gick vi in i rummet och alla frågade saker som "Var var du?", "Vi var skitoroliga, varför gick du?", "Vad gjorde du?" och Christian frågade "Vad gjorde du med Lovisa?". Usher svarade på alla frågor genom att säga såhär:
-De var väl i Justins omklädningsrum tror jag. Nä de gjorde inget dumt. Och jag hittade dem, så jag borde få belöning, och Christian, de kysstes.
Jag rodnade ännu mer och tittade ner i marken. Alla tittade på oss och skrattade.
-Hahahaha, ja men det är väl inte första gången nån ser er kyssas heller, ni kysstes inför publik, varför rodnar du nu Lovisa? frågade Tyler och skrattade. Jag gillade inte Tyler riktigt, men han hade ju rätt, varför rodnade jag där nu när alla 20 000 personer hade sett oss kyssas mitt på scenen. Jag tittade upp och skrattade.
-Haha, jadu Tyler jag vet inte, men du kysser ju inte Caitlin inför publik så skulle inte du rodna lite om nån som Usher skulle se dig hångla med henne eller? frågade jag och skrattade. Alla skrattade och nu var det Tyler som rodnade. Tyler kollade på mig med en blick som sa "Jag vill döda dig, men jag kan inte för då kommer Justin döda mig" men jag brydde mig inte utan kysste bara Justin på munnen. Christian vislade och sa:
-Get some Justin!
Caitlin slog till Christian och sa:
-Shut up, dedär är ju pinsamt, och det finns faktist vuxna här inne.
Jag bara skrattade och det gjorde alla andra också. Jag gissar väl att mitt skratt smittar, som många brukar säga till mig. Då ringde min telefon, det var mamma.
-Hej mamma, svarade jag.
-Hej älskling, hur har du det? Och var är du? frågade mamma.
-Jag har det bra, ta det lugnt, jag är backstage med Justin och hans crew, svarade jag.
-Bra, du gör väl inget dumt heller? sa mamma.
-Ta det lugnt, jag är inte galen, eller tror du det? svarade jag.
-Jo, faktist så tror jag att du är galen, svarade mamma och skrattade.
-Mamma, tack så mycket! Jag är inte galen, skrattade jag. Pattie kom fram till mig och sa:
-Jag skulle gärna vilja träffa din familj, vad sägs om att komma på middag till oss imorgon?
-Jo gärna, jag frågar, svarade jag och log.
-Mamma, Pattie, Justins mamma om du inte redan visste det, bjuder oss på middag hos dem imorgon, kan vi gå? frågade jag av mamma.
-Ja, gärna, säg att vi kommer, svarade mamma och lät genast glad.
-Okej, Pattie, vi kommer, sa jag och log. Men vänta, vi vet ju inte var ni bor.
-Ta det lugnt, vi skickar en limosin, sa Pattie och log.
-Mamma, don't freak out, sa jag och skrattade. Men de skickar en limosin, Haha, detdär lät först konstigt...
-Haha, men vad kul! Men vad i hela världen ska jag ha på mig? sa mamma och skrattade lite.
-Men fundera på det sen, när måste jag komma hem? frågade jag.
-Slipper du hem med Justin? frågade mamma.
-Justin, slipper jag hem med dig? frågade jag av Justin.
-Jo, det är klart, svarade Justin och log sitt söta Bieber-smile.
-Aa, mamma jag kommer hem med Justin, hejdå, sa jag och lade på.
-Så... Vad gör vi nu då? frågade jag och kollade runt på alla. Justin hade något skumt i tankar, för han såg med ens lite elak ut. Så kom han fram till mig och började kittla mig. Jag var skitkittlig så jag höll på att skratta ihjäl mig.
-Justin, sluuuuuuta, hahahaha, Justin snälla! Sa jag och skrattade ännu mer.
-Snälla Justin!! Hahahahahahaha, Aaaaaaaaaa, sluta!! Justin!! Seriöst!! Hahahaha, jag kommer dö av skratt!! Skrek jag och skrattade på samma gång. Justin slutade och kramade mig. Sen kysste han mig på kinden och tog min hand.
-Jag har ju inte hunnit visa dig runt här, sa han och började gå mot dörren. Vi gick ut och Justin visade mig runt. Efter en halv timme gick vi tillbaka till samlingsrummet. Vi tog våra kläder och gick ut, där stod en limosin. VI gick in i den och limosinen körde iväg. Efter en stund var vi hemma hos mig. Jag kysste Justin en lång stund och sen sa jag:
-Vilken tid imorgon?
-Klockan 5 ska ni vara klara, syns imorgon, beautiful, svarade Justin. Jag stängde dörren och gick in i huset. När jag kom in hörde jag mamma ropa:
-Hej älskling! Hade du kul?
-Jo, vi hade jättekul, svarade jag och gick upp till mitt rum och bytte om. Sen gick jag coh borstade tänderna och så gick jag och sova. Jag låg en lång stund och tänkte på att Justin var min pojkvän, att det verkligen var sant och att jag inte drömde. Men till sist somnade jag...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tkr ni?? I wanna be Lovisa!<3 Haha, Vad tkr ni om den hittills? KOMENTERA!<3 Tack ännu en gång för de unika sidvisningagarna<3 JAg blev riktigt förvånad. Detta var nog sista partet för ikväll men imrn får ni mer. Men jag måste läsa på engelskaprov som jag har imrn så vi får se hur mkt jag hinner. Men godnatt!<3
Kram Madde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0