Forever and always, part 14

-Jag tänkte att du ville ha en kompis, sa jag och räckte fram pandan till honom. Han log och tog den.
-Tack, sweetie, sa han och kysste mig. Vi satt där och pratade en lång stund. Tillsist somnade Justin för han var så trött. Jag satt där en stund men till sist somnade jag också eftersom det var sent på kvällen...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vaknade av att en läkare kom in och väckte mig.
-Det skulle nog vara bekvämare att sova i soffan, sa hon och log. Jag gick och lade mig i soffan och hon gav mig en filt, sen kollade hon Justin och sen gick hon ut.
Imorgon börjar skolan, tänkte jag. Då blir jag väl attackerad av Beliebers i skolan då eller? Justin berättade ju det till alla på konserten i Atlana så det är ute på internet nu också. Och då måste jag träffa bitcharna i skolan som hatar mig, men så får jag äntligen träffa Sammie, hon har varit i Los Angeles hela sommaren så jag har inte träffat henne och vi har inte kunnat ringa för det är så långt borta. Men nu skulle det bli kul att träffa henne. Men jag måste vara hemma de två första dagarna för jag har ännu lite ont i magen och benen, så det gör lite ont när jag går. Men jag är så glad att Justin lever och är vaken, fortsatte mina tankar. Efter kanske en timme somnade jag.
Jag vaknade på morgonen av att Justin skakade om mig.
-OMG! Du är uppe på fötterna igen! Så härligt, sa jag och kramade om honom.
-Jaa, faktist så tvingade sköterskorna mig att stiga upp och gå runt lite, men det gör så jävligt ont, men jag måste ju kunna gå igen, så jag behövde verkligen stiga upp, sa han och log lite. Aaw, han är så gullig, tänkte jag och kramade honom igen. Vi satte oss ner och en sköterska kom in med frukost till oss båda. Vi satt där och åt och pratade lite. Plötsligt kom Justin närmare mig och kollade mig i ögonen. Sen kysste han mig. Efter en stund knuffade jag sakta bort honom och han sa:
-Du anar inte hur mycket panik jag fick när jag hörde dig sitta bredvid mig och säga att du älskar mig när jag inte fick krafter att säga det tillbaka, men Lovisa, jag älskar verkligen dig, sa han och log stort. Jag log och kramade honom och sa:
-Jag älskar verkligen också dig, du anar inte hur det kändes när du var medvetslös och när du inte vaknade, det kändes som om jag skulle dö.
Han kramade mig och sen åt vi och pratade vanliga saker bara. Efter att vi ätit kom en sköterska in till oss och sa att vi måste gå ut och gå lite så vi Justin får frisk luft och får kraft i benen igen efter att ha legat i över 2 veckor medvetslös. Så vi gick ut, vet fanns inga fans på området eftersom det var sjukhusets område så... Vi gick omkring och pratade om allt möjligt, som vad jag hade gjort, vad har hänt med Filip och jag berättade också att jag hade en död bebis i magen men att de opererade bort den. Justin tittade på mig med "WTF"-blick och jag skrattade över hur förvånad han såg ut.
-Gravid? Du? frågade han förvånad. Och ett misstag?? WHAT?!
-Asså, Filip hade ingen kondom så, duh, jag blev gavid, och när Filip slog mig i magen sen efter så dödades bebisen, haha, jag är glad att jag inte skulle behöva föda bebisen, och ännu att ha en bebis med Filip, hellre dör jag, sa jag. Vi gick tillbaka till sjukhuset och mamma ringde mig.
-Hej, älskling, kan du inte komma hem nu och sova, det blir dyrt för oss annars, och så får du äta här hemma också, du vet, bo hemma här igen, och sen besöka Justin, och imorgon ska du till skolan, sa mamma och lät sträng.
-Okej, jag tar mina saker och kommer, och skolan, jävla skola, jag vill inte, och skulle jag inte vara hemma imorgon också? sa jag.
-Du måste gå till skolan imorgon, och läkarna tyckte också att det skulle vara bra, sa mamma.
-Jävla skola... suckade jag. Hejdå, sa jag och la på.
-Jag måste hem, och imorgon måste jag till skolan, berättade jag för Justin. Han kramade mig och jag började ta mina saker. Sen gick vi ut och Justin kysste mig och sa:
-Kom och hälsa på mig nu då, älskling.
-Jag lovar, hejdå, men du ska vara glad att du inte behöver gå till skolan, haha, sa jag. Jag kramae honom en sista gång och gick till busshållsplatsen. Jag vände mig om och såg att Justin gick in i sjukhuset igen. Stackars honom som måste mögla i sjukhuset, så tråkigt som det är där. Bussen kom och jag step på. Jag satte mig och då kom en tjej i min skola fram till mig, Elise, bitchen.
-Hej bitch, sa Elise. Jävlar vad du är ful, hur kan Justin gilla dig, faan, han är ju dum, men så fort han får se mig kommer han nog tycka om mig, ta ínte det personligt, älskling.
Jag sa inget utan tittade bara ut genom fönstret. Elise satte sig ner bredvid mig.
-Så, var har du varit hela sommaren, oh jag vet, du har varit med Filip och knullat, visst? Hur kunde jag veta, sa Elise och skrattade.
-Jävla bitch, stick iväg, sa jag.
-Jaa, det är det du, svarade Elise lugnt. Jag satt bara tyst, jag orkade inte svara eller ens titta på henne. Hon slog till mig i magen och sa:
-Näähäää, så Filip har inte gjort dig gravid, han var förresten inte i skolan idag, sa hon.
-Va fan bryr jag mig?! jag knuffade ut henne från hennes plats bredvid mig och hon steg upp, slog till mig på huvudet och gick. ÄNTLIGEN är jag ifred, tänte jag. Jävla bitch... Och henne måste jag leva med nu?! Faan...
Bussen stannade och jag skulle av. Jag gick sista biten till vårt hus och sen gick jag in.
-Hej älskling, kul att ha dig hemma igen, mamma kom mot mig i hallen och kramade mig.
-Kul att vara hemma, sa jag och gick upp till mitt rum. Jag la mig ner på sängen och somnade.
Mamma väckte mig på kvällen.
-Du måste upp så du kan sova i natt sen, sa hon och log. Kom ner nu så äter vi.
Jag gick ner och vi åt. Vi pratade och för första gången på länge kändes det som om jag hade en mamma. Det hade jag inte känt på länge eftersom hon jobbade osv. Efter en stund gick jag upp till mitt rum och gick och la mig. Jag somnade direkt...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad tkr ni? :) Vad tror ni kommer hända i skolan? Nu kommer jag följa min egen hjärna och inte era förslag, tyvärr, men hoppas ni ändå gillar det, och jag lovar, det är nu det blir drama ;). Om jag får åtminstone 5 komentarer får ni ett till inlägg, det låte väl bra? :) Så komentera!<3

ÄLSKAR ER!<3

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Tinetthe

Skit bra fortsätt skriva och tack för att du skrev om mig på bloggen det gjorde mig glad haha hoppas du får mer komentarer för varje dag Kramizar <3

2010-11-29 @ 19:24:48
Postat av: Anonym

bäst :*

2010-11-29 @ 20:23:59
Postat av: neejra<3

DU ÄR BARA BÄST! MAN LEVER SIG IN I NOVELLEN<3

2010-11-29 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0