Forever and always, part 10

Jag kysste Justin en lång stund och sen sa jag:
-Vilken tid imorgon?
-Klockan 5 ska ni vara klara, syns imorgon, beautiful, svarade Justin. Jag stängde dörren och gick in i huset. När jag kom in hörde jag mamma ropa:
-Hej älskling! Hade du kul?
-Jo, vi hade jättekul, svarade jag och gick upp till mitt rum och bytte om. Sen gick jag coh borstade tänderna och så gick jag och sova. Jag låg en lång stund och tänkte på att Justin var min pojkvän, att det verkligen var sant och att jag inte drömde. Men till sist somnade jag...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När jag vaknade på morgonen var klockan bara 9, och jag som brukar sova till 11. Idag var det måndag, men vi har ju sommarlov! Jag sökte fram kläder som jag skulle ha på mig idag. Jag tog korta shorts och en vit topp. Idag skulle vi ju till Justin på middag, men jag bestämde mig för att byta om till finare kläder senare. Jag gick ner och kokade ägg och bacon så att mamma inte skulle behöva laga frukost när hon stiger upp. Idag är hon för engångs skull ledig, tänkte jag och satte mig ner och åt. Medans jag åt kom mamma in i köket.
-Nämen va bra, du har gjort frukost, då kan ju jag ta det lugnt, tack älskling, sa mamma och kramade mig.
-Jo, det var det jag tänkte, sa jag. Mamma satte sig mer och började äta.
-Så hade ni kul igår? Vad gjorde ni? frågade mamma och log. Var konserten bra?
-Vi hade jättekul,han var jättebra och jag fick vara hans 'One less lonely girl', sa jag och log. Och sen gick vi backstage, men jag missade resten av konserten för ööh... Asså, han berättade för hela arenan att jag är hans flickvän så... Du vet, de ville kanske döda mig, fansen som var i publiken...
Mamma tittade på mig och sa:
-Du har inte berättat för mig att du är hans flickvän.
-Men asså, du såg ju oss kyssas på soffan, tror du det bara var en vänskapskyss eller vadå? sa jag och skrattade.
-Ja men jag tänkte inte att min dotter skulle bli Justin Biebers flickvän, sa mamma och skrattade. Men så ni hade kul, och nu vet hela världen att du är hans flickvän, right?
-Aa, exakt, sa jag och steg upp och la tallriken och besticken i diskmaskinen. Sedan gick jag upp och borstade tänderna. Idag skulle jag bara ta det lugnt med mamma och sen skulle vi till Justin på middag. En bra dag, verkade det som. Jag gick och lade på datorn och loggade in på twitter. Jag såg att jag hade 22 000 följare på twitter. Men det måste väl vara för att jag är Justins flickvän. Jag gick och kollade justins twitter och såg att han hade tweetat om mig. Han hade skrivit "It's gonna be a great day, first just chilling and then @LovisaloveBiebs and her mom are coming on dinner :)". Jag lade på Justins låt pray, den är min favorit låt. Den är den bästa låten EVER. Jag låg bara och tänkte. Efter några timmar började jag byta om. Jag sökte upp en rosa ganska kort klänning och så hade jag svarta högklackade skor. Jag lockade mitt hår lite och lade på lite mascara och läppglans. Sen tog jag min svarta väska och gick ner. Mamma var också färdig och hon kollade på mig och sa:
-Men vad du är söt, Justin kommer älska dig!
-Haha, för att jag är snygg då bara? frågade jag och skrattade lite. Mamma skrattade också och så hörde vi att en bil tutade där ute. Vi tog våra saker och gick ut. Där stod en svart limousin och chauffören höll upp dörren för oss. Vi gick in i limousinen och mamma satt där helt shockad.
-Justin och hans familj är ju ändå rika, sa mamma och skrattade lite.
-Jaa, men det är ju för att han får så mycket pengar när han är så känd, så de har ju råd med limousiner och sånt, svarade jag. Vi körde en lång stund men till sist kom vi fram till Justins hus. När jag steg ur bilen blev jag jätte förvånad, samma sak med mamma. Vi stod där och kollade på huset. Huset var gigantiskt och hade en pool.

Justins hus

Såhär såg Justin ut

Vi gick fram till dörren och ringde på. Justin kom och öppnade. Han kramade mig och kysste mig på kinden och skakade hand med mamma.
-Wow, Justin, jag trodde inte att du skulle ha ett sånthär stort hus, sa jag, fortfarande i shock.
-Haha, förvånad? frågade han och skrattade.
-Väldigt, sa mamma och tittade sig runt. Pattie kom fram till oss och hälsade på oss. Mamma och Pattie kom bra överrens, det märkte jag. Justin visade mig runt och Pattie och mamma gick till vardagsrummet och satte sig ner och pratade där. När vi kom till Justins rum blev jag bara såå avundsjuk. Hans rum var stort med en stor mjuk säng (lol), xbox, TV, dvd och massa annat. Jag stod där och gapade tror jag för justin började asgarva.
-Vad är det som är så kul? Jag trodde ju att du skulle ha ett normalt stort rum, inte gigantiskt som ett vardagsrum. Men ert vardagsrum är ju lika stort som detta rum och mitt rum tillsammans, så jag borde ha förstått, sa jag och skrattade lite. Justin kom fram till mig och kysste mig. Han lade armara runt min midja och jag lade mina armar runt hans hals. Justin drog min kropp närmare honom och jag nuddade Justins tunga. Han är verkligen en bra kyssare, det kunde jag inte neka till. Vi stod där och  hånglade en stund men jag kände att jag skulle avbryta det hela eftersom det ena kan leda till det andra. När jag knuffade undan Justin stod vi där och kollade varandra i ögonen sen tog Justin ett steg bakåt och kollade in mig från topp till tå.
-Du ser verkligen snygg ut, sa han och blinkade. Jag skrattade lite och sa:
-Du ser inte heller så hemst ut, haha.
Han tog tag i mig och började kittla mig, för nu visste han ju att jag var jääätte kittlig. Jag började asgarva.
-Justin, slu-slu-slutaaaa, snääällaaaa!! Skrattade jag.
-Säg att jag är snygg! sa Justin och skrattade.
-Nää, sluutaa!! skrek jag och skrattade.
-Säg att jag är snygg, annars slutar jag inte, skrattade Justin.
-Okej, jag get mig, du är skit snygg! sa jag och Justin slutade kittla mig. Han kysste mig på kinden och sa:
-Det var väl inte så svårt, haha.
Vi hörde att Pattie ropade att maten var klar så vi gick ner. Vi satt och åt och när vi var klara sa Justin:
-Kom, vi går ut.
Jag följde efter honom ut och när vi kom ut stod en limousin där. Justin lädde mig till limousinen och jag gick in och efter mig kom Justin. Limousinen körde iväg och vi körde en lång stund. När vi kom fram satte Justin en ögonbindel för mina ögon och lädde mig ut. När vi var framme var vi skulle tog han av ögonbindeln. Jag såg det finaste jag nånsin hade sett...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad såg hon tror ni?? Vart tog Justin henne? Ni fick ett lite längre part nu, eftersom att jag kanske inte hinner skriva mer idag. Men titta iaf in lite nu som då. Men KOMENTERA!<3
Kram Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0