vet inte just nu... :'(

Hej

Jag är så jävla lessen idag... Nu är det snart jul och vad händer? Jo, vår hund försvinner :'(... Han har nu snart varit borta i ett dygn och jag har ingen jävla aning om vad jag ska tro... Mamma och pappa börjar bli riktigt oroliga... Vilket betyder att dom tror att han kanske har dött... :'(.
Pappa for igår till skogen för att försöka hitta en julgran och han hade då med Tim (som hunden heter). Sedan så släppte han lös honom. Och Tim är en jakthund så han försöker ju hitta spår... Yah know... Ja sen ungefär klockan 5 hörde han hur Tim skällde och ja... Det är meningen att jakthundar ska skälla då de hittar nåt spår... Mm... Så var då pappa och sökte honom ända till 8. Men hittade honom inte... Så for pappa och min bror och sökte honom men de hittade inte honom då heller, och de kom hem 12 tiden... Och nu for pappa på morgonen vid halv 9 tiden och sökte och har varit ända tills nu, klockan 1 och söka honom... Utan att hitta honom... Så jävla orolig...
Så jag hoppas att ni förstår om det inte kommer nåt inlägg idag. Jag är så jävla lessen och vet inte om jag har nån inspiration/fantasi just nu... Men jag hoppas verkligen att ni förstår. Lessen om det inte kommer nåt inlägg idag...
Snälla be att Tim kommer tillbaka. För min bror har också gråtit... och om han gråter så då kan det vara BAD! :'(

Kram Madde


Tim<3


Kommentarer
Postat av: Svarten97

gud vad tråkigt, hoppas ni hittar honom :)

2010-12-20 @ 14:40:46
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Emma

Aww jag beklagar att ni inte hitta honom,hoppas verkligen att ni hittar honom =)

2010-12-20 @ 14:50:14
Postat av: Julia

Det är verkligen sorligt att din hund har försvunnit :( Jag kommer att be för honom varje dag,jag hoppas verkligen att ni hittar Tim <3

Var inte orolig,din hund är nog mer viktig än att du bloggar eller inte!



Im praying <3

2010-12-20 @ 16:25:08
Postat av: jovana

åh nej :(

fan, jag har också en hund, nej det är inte kul när något händer ens hund.

fan vad lessen jag blev nu för din skull, skit novellerna, tim är viktigare <3

Jag Ber verkligen för att han ska komma tillbaka <3 :/

2010-12-20 @ 16:27:25
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Herregud vad tråkigt :O hoppas verkligen att han kommer tillbaka, och jag förstår fullständigt varför du inte har skrivit något. Ta den tid du behöver :D

2010-12-20 @ 17:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0