someone want sex? :P

Haha
sorry om rubriken fick er att undra :P, lol. Låter som att jag vill... :P men btw... Jag kan inte (tror jag, eller kanske...) skriva sex-scener.... 'cause, you know, I'm just 12 :P. Okej, men vi ska se. Det går ju säkert... Om ni vill? ;) Haha, det är bara såå kul att vara snuskig... :P haha, okej, kompisarna i skolan kommer titta på mig som "WTF?!" efter dethär. lol. Snälla gör inte det :P... :P
Okej, men nu ska jag skriva part 18 :). Och vill ni ha frågestund?? :) SVARA!! :)
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar -



1. Gärna lite sex scener, I mean, vad vore en novell utan lite sex scener( haha )



2. Ha gärna frågestund, men vilken typ av frågor ska man fråga? om dig eller om Justin Bieber?

2010-12-01 @ 21:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0