Läs min andra blogg också :) <3

Hej

Tänkte bara tipsa om att ni kan läsa min andra blogg också där jag är lite galen och skriver nedräkningen tills Justins konsert i Danmark och sånt :). http://madeleneskogs.blogg.se heter den :). Där kan ni läsa om vad som hände på fritiden i mitt liv (om det inte är privat då :P) och nedräkningen då asså :). När jag har nedräkningen skriver jag alltid hur många dagar det är kvar, så skriver jag lite annat, frågar om ni har några tips på hur jag får tiden att flyga och så lägger jag alltid in en sång och ibland bilder och så om jag vet nåt mer info och så skriver jag en engelsk mening som inte alls har att göra med nedräkningen men jag tyckte det skulle vara kul :). Så kolla in där :).<3 Tack<3

TACK FÖR ATT NI LÄSER MIN NOVELL!<3 KOMENTERA GÄRNA!! NI KAN OCKSÅ FRÅGA FRÅGOR OM NI VILL!<3

Kram Madde

Aaaww<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0