Kära rara läsare... Kan ni hjälpa mig? :) <3

Hej!

Okej, ni vet ju att jag ska till Justins konsert i Danmark nästa år, och jag behöver er hjälp att träffa honom! Om du har twitter kan du snälla klicka 'sign' på denhär sidan: http://twitition.com/4osj3 Det skulle betyda så mkt för mig om ni klickade på 'sign'. Om ni klickar på 'sign' så hjälper ni mig att träffa Justin. Så om ni klickar så är ni awsome<3 Beliebers help Beliebers, right? :) Och nu behöver jag er hjälp. Läs storyn som finns med på sidan, så kanske ni tkr att ni ska klicka, eller så är ni säkra på att ni vill hjälpa mig, så då klickar ni direkt :)
Jag älskar er för att ni läser min novell, men jag vet att novellen bara kommer förbli en dröm, men jag skulle älska att träffa honom! Så snälla hjälp mig genom att klicka 'sign': http://twitition.com/4osj3 Tack på förhand! Och ni kan bara klicka på 'sign' om ni har twitter. Men om ni har, snälla hjälp mig!<3 Älskar er!<3

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: sofiastrand

JAG KLICKA :DDDDDD HOPPAS DU FÅR TRÄFFA HAN DÅ :DD så nu ör du tvungen att lägga ut 3 nya chapters idag :DD<3

2010-12-27 @ 16:52:25
Postat av: Julia

Jag har tyvärr ingen twitter men jag skulle gärna skapa ett konto men jag förstår inte hur det funkar och ingen av mina vänner har twitter :(

Men om jag hade skulle jag trycka på sign knappen DIREKT! :) <3 Som du sa Beliebers help Beliebers

2010-12-27 @ 17:18:39
Postat av: Frida

Såklart man hjälper :D hoppas du får träffa honom! Följ mig på twitter :D kkaarlsson

2010-12-27 @ 18:11:13
Postat av: annaa

2010-12-27 @ 18:40:32
Postat av: annaa

Gjorde som du sa nu, hoppas jag kunde vara till hjälp :)

2010-12-27 @ 18:42:05
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Ofc jag hjälper dig, hoppas du träffar honom, skulle bli så glad för din skull :D

2010-12-27 @ 21:13:54
Postat av: F

gör det:]<3

men snälla följ mig på twitter(L)

2010-12-27 @ 21:27:39
URL: http://fatmaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0