Forever and always, part 54

Jag såg inte vad det var, men när filmen väl började märkte jag att det var 'Never say never'.
-Jo... Asså den är inte klar, men detdär är vad vi har hittills. Men vi skulle behöva ha med dig också, tjejen jag älskar, sa Justin och kramade mig. Jag kysste honom på kinden och så kollade vi på filmen. Den var jättebra hittills.
Och jag ska få vara med i den!


När vi hade sett klart filmen gick vi upp till mitt rum. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra.Vi satte oss på sängen och pratade. Plötsligt drog Justin ner mig i sängen och kysste mig, passionerat och länge. Jag kände hans tunga nudda min. Justin började smeka min rygg och jag kunde inte låta bli att rysa. Justin började ta av mig tröjan och just som han fick av den knackade nån på dörren. Jag suckade och satte mig upp, tog på mig tröjan och sa:
-Kom in.
Mamma kom in och sa:
-Ville bara kolla att ni inte gör nåt dumt.
Jag kollade på henne och sa:
-Vi är smarta nog att inte ha sex här när du är i huset. Nu ut.
Mamma suckade och skakade på huvudet, men hon gick i alla fall ut. När hon stängde dörren suckade jag och kollade på Justin. Justin kollade från mina ögon till mina läppar och bet sig i läppen. Det såg så jävla hot ut så jag la mig ner och jag honom en lång kyss. Sedan avslutade jag kyssen och vi låg brevid varandra och pratade.
-Uh... Älskling, sa Justin plötsligt och lät väldigt seriös.
-Mm, vad? frågade jag och blev plötsligt rädd.
-Jo... Jag måste ju åka på turné nu om två dagar igen... sa Justin och såg jätte lessen ut. Jag kollade på honom med ett litet snett leende. Jag visste ju att dethär skulle komma. Tiden då Justin måste åka tillbaka på turné. Han hade haft 3 veckor ledigt, men det änrades till 5 veckor istället. Men sanningen är att jag inte ville. Jag ville ha honom nära mig hela tiden. Jag ville veta att om jag är lessen så kan jag få en kyss av honom. Och nu skulle han åka ut på turné igen.
-Hur... Hur länge då? frågade jag och tvingade mig att le.
-Uh... Jag kommer ha några pauser... Men tills julen... sa Justin och såg så jätte lessen ut. WTF? Tills julen? JAG KOMMER DÖ! tänkte jag men tvingade mig igen att le. Justin skakade på huvudet.
-Lyckost dina fans... Som får se dig, sa jag och suckade.
-Lovisa, snälla var inte arg, sa Justin och kramade mig.
-Men Justin, jag är inte arg, jag älskar dig. Jag är bara lessen över att jag måste vara borta från dig så länge, sa jag och kysste Justin på kinden. Justin kysste mig och kramade mig. Då kände jag hur tårarna började bränna innanför ögonlocken. Jag kämpade för att inte började gråta. Men en tår smet envist ner och Justin såg den och torkade bort den. Då kom det fler tårar.
-Vi rings ju varje dag, och jag kommer aldrig glömma dig, snälla gråt inte, sa Justin och torkade bort mina tårar, men de bara fortsatte komma. Och jag förstod inte ens själv varför jag grät. Justin kramade om mig hårt och kysste mig på pannan.
-Jag älskar dig, viskade Justin i mitt öra.
-Älskar dig med, sa jag och Justin kysste mig mjukt på läpparna. Sedan smekte han mitt hår och sa:
-Seriöst, Lovisa, så kan jag inte vänta tills jag får gifta mig med dig, du är mitt allt.
När jag hörde det blev jag alldeles varm i hela kroppen och ville bara skrika av glädje. Jag slutade gråta och flashade Justin ett stort leende.
-Se, nu ler du, sådär borde du gå hela tiden, du är för söt för att vara lessen, beautiful, sa Justin och kysste mig på pannan. Jag kramade honom hårt och länge och plötsligt kände jag mig så liten. Justin kollade på mig och sa:
-Du ser fundersam ut, vad är det?
-Vet inte... Men jag började bara tänka på allt som hade hänt i mitt liv, svarade jag.
-Aha, vadå allt? frågade Justin och kysste mig igen.
-Uh... När mamma var 16 år blev hon gravid och födde mig som 17 åring. Pappa och mamma gifte sig aldrig, utan var bara förlovade. När jag var kanske 6 år fick jag börja i skolan men hade inga kompisar. Då kände jag mig liten. Sedan när jag var 7 år stack pappa, och jag tror fortfarande att han stack på grund av mig. Sen dess har jag fått ta hand om mig själv, tvätta kläder, diska, stryka kläder, koka mat, och så vidare. Mamma hade aldrig tid med mig för att hon jobbade så mycket, och sen när jag var 14 år blev jag på nåt konstigt sätt kär i Filip och ja, vi började dejta, sedan började han våldta mig och sen kommer du och blir kär i mig... Herregud vad jag har varit med om mycket... sa jag och skakade på huvudet. Allt är bara så konstigt...
-WHAT?! 16 år gravid?! Pappa lämnade er på grund av dig?! Asså, hur kommer det sig att jag aldrig har fått höra det där? sa Justin och kollade på mig.
-Uh... Asså... Inte ens Sammie har hört det där allt... Det är mina innersta hemligheter... Som jag alltid har försökt tränga undan... svarade jag, och plötsligt var jag rädd att Justin skulle vara arg.
-Men, älskling, du kan berätta allt för mig, det vet du ju... sa Justin och han såg faktist lite sårad ut.
-Jag vet älskling... Men... Jag... Har liksom försökt att inte tänka på det... Och inte ens Sammie vet allt det där... sa jag och kollade på Justin för att se hans reaktion. Hans ansikte var helt nollställt och han kollade ut i tomma intet.
-Justin... Snälla var inte arg... Och du har ju inte frågat... sa jag tveksamt. Han fortsatte stirra ut i tomma intet.
-Justin... Snälla svara, jag blir ju rädd... Snälla... Var inte arg! sa jag och kramade honom.
-Lovisa... sa Justin.
-Va Justin? sa jag och la mitt huvud på hans bröstkorg och hörde hur hans hjärta slog.
-Jag älskar dig, min prinsessa, sa Justin och kysste mig...


Slut på idéer... What should I write about now? :) KOMENTERA!<3

Kram Madde

Ps. Bli inte förvånad om det är mkt stavfel. Sitter uppe 2-3 tiden på natten och skriver... SMART ASS :P


Kommentarer
Postat av: Lintso

Ja tycker den e jättebra!! Tips. Du behöver int skriv dehe men om du int vet va du ska skriva om kan du ju låta Lovisa komma med på turneén o kanske hennes mamma o. Då händer de allti nåt. :P

2010-12-31 @ 09:11:00
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna/Moonlight

Det var ju skitbra:D Jag vet vad du kan skriva!!! På lovisas fest ville ju taylor swift göra en egen låt med lovisa, kan de nt göra dt när justin är borta?det kan vara en överraskning:D bara en ide;)

2010-12-31 @ 11:15:00
Postat av: Julia

Aaaaw slutet är bara fööör underbart!

2010-12-31 @ 12:24:19
Postat av: Anonym

heej jag läser din blogg typ allti o jag älskar den jag skulle bli jätte glad om du kan dela min video på justin bieber det tog typ 6 timmar för mig o göra den <333 http://www.youtube.com/watch?v=xsbZjMWX5nE&feature=player_embedded

2010-12-31 @ 12:38:02
Postat av: annaa

as gulligt :D super bra ju! mera :D

2010-12-31 @ 16:23:29
URL: http://annawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0