Forever and always, part 48

När jag kom hem såg jag Sammie och Justin framför min dörr. Jag gick till dem och sa:
-Lämna nu, orkar inte, Justin det är över, Sammie, ta Justin.
Jag knuffade dem ur vägen och gick in i huset. Jag låste dörren och satte mig ner på soffan. Då kom tårarna...


Jag satt och tänkte på soffan.
-Imorgon är det min födelsedag, sa jag högt för mig själv. Jag suckade och steg upp. Jag gick upp till badrummet och tvättade ansiktet, sedan tog jag datorn och loggade in på twitter. "My bday tomorrow :)... no, I won't have a party :P". Jag suckade och la på 'When I'm gone', Eminems låt. Jag satt där och visste inte vad jag skulle göra. Jag suckade och så la jag mig ner i sängen. Jag hörde hur nån ringde på dörren men jag ignorerade. Då ringde min telefon. Det var Emma.
-Jag och Julia är här utanför, öppna dörren, för fan! sa Emma och skrattade. Jag gick ner till dörren och öppnade. Där stod Emma, Julia, Sammie och Justin. Jag suckade och så sa jag:
-Kom in...
De kom in och så sa Sammie:
-Nu ska vi förklara dethär! Och du har inget annat val än att lyssna!
Jag nickade och satte mig ner.
-Kom med era förklaringar, sa jag och suckade.
-JAG kysste Justin, det var JAG som kysste honom, inte han som kysste mig, jag vet inte vad som flög i mig, jag bara gjorde det, sa Sammie och ryckte på axlarna.
-Och Justin kysste tillbaka, aa, men det är ju helt normalt, sa jag och kollade Sammie i ögonen. Hon ryckte på axlarna och vände sig om mot Justin.
-Asså, jag kan förklara... sa Justin. Han suckade och så stod han tyst i en lång stund.
-Förklara då, sa jag och kollade honom i ögonen. Jag såg smärtan som jag gav honom, för att jag inte brydde mig om honom, och för att han inte kom på nån förklaring.
-J... Jag... Kan... Inte... sa Justin. Han kollade på mig och så brast han i gråt. Jag sniffade lite själv.
-Men Lovisa, kräver du att han ska förklara varför han kysste tillbaka mig i 3 sekunder och sedan knuffade bort mig och sa "Jag är lessen, men jag älskar Lovisa, och hon är din bästis"? sa Sammie och satte sig ner i soffan. Jag suckade och kollade på Julia och Emma som stod brevid Justin och kramade honom lite lätt för att han skulle sluta gråta.
-Jag är den jävla idiot som skulle behöva få ta all skit, inte Justin, sa Sammie och suckade. Han gjorde inget, förutom att berätta för mig att han älskar dig och han ville ju skydda din och min vänskap, Lovisa. Han tänkte aldrig kyssa mig, men det bara blev så, och så var nån jävla fotograf där, dom har faktist vänt om hela den jävla historien, och gjort så att det låter som om han är idioten, men det är jag som är idioten. Kan du komma upp till ditt rum så att jag får prata ensam med dig?
Jag steg upp och vi gick upp till mitt rum.
-Lovisa, ser du inte hur Justin lider? Har du inte märkt hur han kollar på dig, ännu när ni var tillsammans? Man ser tydligt att han älskar dig, han vill säkert också gifta sig med dig, han älskar dig, förstår du inte det, Lovisa? sa Sammie och kramade mig. Jag suckade.
-Gå nu ner dit och visa Justin att du älskar honom! Och visa att du behöver honom, för han behöver verkligen dig! sa sammie. Jag log lite och så gick vi ner. Jag gick fram till Justin och kramade honom.
Jag älskar dig, viskade jag i hans öra. Jag kände hur tårarna började rinna nerför mina kinder. Justin kysste mig och sedan torkade han bort mina tårar.
-Jag älskar dig också, sa Justin och kysste mig igen.
-Vi tar och lämnar er ensamma, sa Emma och drog ut Julia och Sammie. Jag skrattade och satte mig ner på soffan.
-Justin, jag är såå lessen, sa jag och kramade Justin.
-Var inte det, allt är mitt fel, jag borde aldrig ha kysst Sammie, inte ens i 3 sekunder, sa Justin och kysste mig igen. Vi satt och pratade en lång stund på soffan. Imorgon är det mi födelsedag, tänkte jag före jag somnade i soffan tillsammans med Justin...


Ni fick ett litet kortare inlägg nu, men hoppas det räcker :). Komentera :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: anna

Yaay. mer! mer ! ;)

2010-12-23 @ 16:32:04
Postat av: Johanna/Moonlight

Ofc, det räcker, det var super duper bra :D mer,mer nu!!!

2010-12-23 @ 16:59:18
Postat av: Josma

awwwwwws ;D

2010-12-23 @ 17:07:36
Postat av: V

Ååhh va bra att allt löste sig, började nästan gråta :( Super duper bra :D

2010-12-23 @ 17:15:15
Postat av: Lintso

så bra!!! Ja typ kände Justins smärta. MEER!!!

2010-12-24 @ 17:01:04
Postat av: Svarten97

Skriiiiiiv meeeer! x)

2010-12-24 @ 17:08:03
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: sofiastrand

MEEEEEER ! <3

2010-12-25 @ 13:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0