Forever and always, part 35

(ps. Tack för alla snälla komentarer<3 Jag blir så glad, så jag ler som nån idiot när jag läser dem :P)

-Okej... Hawaii... Nä, Bahamas! Nä... Jag vet inte! sa jag desperat och skrattade. Han skrattade och sen kysste han mig på kinden.
-Du har ju vart till Bahamas och Hawaii, vilket ställe är bättre? frågade jag.
-Bahamas, tycker jag, svarade han.
Okej, då får det bli Bahamas, svarade jag och log. Han kysste mig passionerat.
Tänk, 3 hela veckor med Justin i Bahamas...


Jag avbröt kyssen och så sa jag:

-Vem alla kommer med? Och när åker vi?
-Vi åker om två dagar, Mamma, och Katarina, ingen annan, så det är ungefär din familj, och min familj, svarade Justin. Men vi får ett eget rum, förstås ;).
-Haha, bra, vet mamma om det?
-Japp, hon visste före du visste, haha, svarade han. Han kysste mig igen och sen sa han:
-Men mamma sa att jag måste komma hem nu, men vi syns imorgon, okej?
-Okej, svarade jag. Vi gick ner till dörren och Justin la på sig sin jacka och sina skor, sedan kysste han mig och sa:
-Syns imorgon.
Han gick ut och där var en limousin. Han satte sig i limousinen och vinkade åt mig. Jag vinkade tillbaka och sen stängde jag dörren och gick in till mammas rum.
-Mamma, när fick du veta att vi skulle åka till Hawaii eller Bahamas? frågade jag.
-Igår, men viket blev det då? sa hon.
-Bahamas, svarade jag och log. Asså 3 hela veckor där, älska.
-Japp, det är ju varmt och skönt där, även fast det är snart höst.
-Jo, och imorgon är det lördag, så jag har ingen skola, men då betyder det ju att vi åker på söndag, sa jag. SHIT! Jag måste ju packa.
Jag kramade mamma och sa:
-Nu kan du gå ut, Justin åkte, så du behöver inte mögla här inne mer.
Sedan sprang jag upp till mit rum och packade ner lite kläder. Resten kan jag packa imorgon. Tänk BAHAMAS! MED JUSTIN! Yeah man. Jag tog datan och loggade in på twitter. Jag såg att Justin hade tweetat för bara 20 sekunder sen. Han hade skrivit "2 days, then I'm going to Bahamas with the one I love, Lovisa, yeah man ;)". Haha. Jag tweetade "I think you guys know what I was about to tweet, but Justin already told you guys, I'm so excited!<3 Love ya Justin<3". Jag såg hur alla började attackera Justin med tweets som "Do you gonna have a concert in Bahamas?!". Jag kollade Justins sida igen och såg att han hade tweetat "I won't have a concert in Bahamas, we have vacation there, so yeah, but I might see you guys, don't worry. And Lovisa, I love you too<3". Han är bara såå gullig, tänkte jag. Jag läste lite mina mentions och såg att nån hade skickat "I support you and Justin 100%, no matter what! You are really pretty, and you seem like a nice person. Love to you and Justin". Jag retweetade det och såg att tjejen freakade ut. Haha, ganska roligt. Så gick jag och kollade Justins sida igen och såg att han hade också retweetat ett fan som hade skrivit såhär: "I really wish you and Lovisa luck in your life together, I hope you guys would marrry each other, 'cause you really love each other". Jag såg att Justin hade skrivit som svar till henne "Thanks, and good idea ;) :P". Haha. Han skojade nog säkert bara, jag menar gifta sig? Kanske lite för fort... Vi är inte ens myndiga ännu så... tänkte jag. Då ringde min telefon. Jag svarade och hörde Justin säga:
-Jag saknar dig, kan du inte komma till mig?
-Justin, klockan är 9, jag kan inte, svarade jag och skrattade. Han sucakde och sa:
-Okej... Men då syns vi imorgon, men vi måste ända prata, för jag har trögt.
-Okej, japp, och alla dina fans flippa ur när vi tweetade att vi älskar varandra, haha, stackars fans, de tror att du inte orkar med dem mer, sa jag.
-Mm... Men de vet ju att jag älskar dem också, men jag älskar dig mest, sa han och skrattade. Han är så söt, ajg älskar hans skratt.
-Aaaw, jag älskar dig också, sa jag sedan frågade jag:
-Vad ska vi göra i Bahams då?
-Ta det lugnt, sola, bada, ha kul ;), sa han i flirtig ton.
-Mm... Sure ;), bra, älskar att bada, och sola, jag ska bli brun, det har jag bestämt.
-Det kommer du bli, anyways, vad gör du?
-Bara chillar, tweetar osv. Ya know, har tråkigt... Haha.
-Japp, asså, jag håller på att dö, mamma fortsätter säga att jag måste packa, sa Justin och skrattade.
-Haha, du skulle kanske behöva göra det? Haha, jag har packat lite, men inte så mycket, jag packar mer imorgon, sa jag.
-Girls... Haha.
-Mm, vi är bara såå underbara, haha.
-Yeah you are ;), sa Justin. Jag skrattade och vi fortsatte prata i en lång stund. Då kom mamma in och sa:
-Älskling, du ahr pratat i en timme nu, du borde nog sluta.
-Okej, okej, jag slutar, ut.
Hon suckade och gick ut.
-Justin, jag måste sluta, sa jag åt honom.
-Mm, jag med, jag ringer i morgon, sa han och la på. Jag bestämde mig för att gå och sova. Så jag stängde av datan och bytte om till pyjamas. Sedan gick jag och borstade mina tänder och tvättade bort sminket. Jag gick och la mig i sängen men kunde inte somna. Efter vad som kändes som evigheter så höll jag på att somna. Då ringde min telefon. Herregud, tänkte jag och svarade.
-Hej, vem fan e du som ringer denhär tiden? sa jag sömnigt.
-Lessen älskling, men jag saknar dig, och det är lördag nu...<3


KOMENTERA!<3 Vad tror ni händer i Bahamas? :)

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Karin

Grymt!

MEEEER :D:D

2010-12-12 @ 18:23:26
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Julia

haha aaaw älskar slutet! hur kan du komma på så himla bra menningar? I realy suck! jag suger på att skriva noveller eller ''sagor'' t.ex i skolan -.-

Men för dig antar jag att det är lätt som en plätt!



Pleeeas give me more to read? I NEED IT!

2010-12-12 @ 19:02:17
Postat av: Anonym

Jag tycker att dom borde ta "andra steg" när dom kommer till Bahamas ;) Men sjukt bra, fortsätt så <3

2010-12-12 @ 19:34:23
Postat av: frida

meeer!! snälla en till ikväll??:D

2010-12-12 @ 19:35:49
Postat av: Johanna/Moonlight

Naw, vad gulliga de är tillsammans, jag kan nästan se det framför mig <33

Måste bara ha mer!!

2010-12-12 @ 20:41:28
Postat av: svarten97

meeer! ;) längtar!

2010-12-13 @ 12:19:59
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Julia

Snäääälla skiiiiiiiiiir! har väntat!!

2010-12-13 @ 12:49:38
Postat av: Lintso

Sååå gullit!! Mer men jag tror int att de e Justin. He kan ju va Filip... Meeeeerraaaaa!!!!! I NEED IT TOO YA NOW!!!

2010-12-13 @ 13:17:13
Postat av: celine

meeeer!

2010-12-13 @ 17:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0