Forever and always, part 33

-Men hallå, det var ju inte Lovisa som kysste Tyler, Tyler kysste ju henne, och hon hade ingen chans att slippa bort från hans grepp, sa hon då. Men gör som du vill. Lycka till man.
Hon kramade mig och sen gick hon. Ja... Kanske skulle jag åka tillbaka till Lovisa...


Men nu hade jag konserten att tänka på. Konserten gick bra och nu hade jag en plan.

Lovisas perspektiv:

Efter att jag avslutade samtalet med Jessica gick jag och la mig. Det var ju ändå skola imorgon.

På morgonen vaknade jag av att alarmet pipade. Jag suckade och satte mig upp. Sedan klädde jag på mig en blå tight tröja och tighta jeans. Jag sminkade mig lite och borstade håret. Sedan gick jag ner och åt frukost. När jag var klar rusade jag till bussen. Jag missade nästan bussen men hann i sista stunden. Jag hoppade på bussen och gick och satte mig ensam. När jag kom till skolan gick jag ut ur bussen och mötte Sammie.
-Hej, hur går det? undrade Sammie. Hon visste allt om vad som hade hänt mellan mig och Justin. Också att vi hade sex.
-Sådär... Lär mig att leva utan Justin är ju lite svårt, men annars går det, svarade jag medans vi tog ut våra böcker ur skåpen. Vi gick till musik salen. När vi kom in där sa vår musiklärare:
-Lovisa, du sjunger 'Overboard' nu, jag vill höra dig sjunga den.
-Ööh... Okej... svarade jag och tog en mikrofon. Musiken började spela och jag började sjunga:
-It feels like we've been out at sea so back and forth that's how it seems.
När jag hade sjungt refrengen och det var dags för Justins vers hörde jag någon sjunga.
-Never understand you when you say wanting me to meet you half way.
När ajg vände mig om stod Justin där. Jag kollade på honom och praktist taget attackerade honom. Jag kramade hon länge och väl och förstod att han hade förlåtit mig.
-Jag älskar dig, viskade han i mitt öra. Då kände jag en tår rinna nerför min kind. Han hade kommit tillbaka. Min Justin, tänkte jag. Justin kollade mig i ögonen och kysste mig. Jag brydde mig inte om att alla andra såg. Och Elise såg också, men jag brydde mig inte ett dugg. Jag hörde hur hon fnös och stampade i marken. Justin slutade kyssa mig och sa:
-Vi ses efter skolan, jag kommer till dig, okej?
-Okej, bye, sa jag och kramade honom. Sen gick han. Jag satte mig ner på min plats och log som en galning. Jag kände några tårar rinna ner för mina kinder och torkade bort dem.
-Glädjetårar? viskade Sammie till mig. Jag nickade och log.
Dagen gick fort och när jag kom hem ringde jag till Justin.
-Jag är hemma nu, sa jag till honom.
-Great, jag kommer, love ya, sa han och så la han på. Jag tog ett äpple och satte mig i soffan. Efter kanske 10 minuter kom Justin och knackade på. Hanv ar så jäkla snygg.
-Hej sweetie, sa han och kramade mig. Sorry att jag inte trodde dig, jag är jätte lessen.
Jag kramade honom och kysste honom på kinden sen sa jag:
-Äh, vi glömmer det.
-Bra, så vad ska vi göra? frågade Justin.
-Hm... Jag har ingen aning...
Jag började gå upp till mitt rum och han följde efter. När vi kom in i mitt rum satte vi oss ner på sängen och jag frågade:
-När bestämde du dig att komma tillbaka?
-Uhm... Igår, men jag hade en konsert då, så jag kunde inte komma då, svarade han. Han la armen om mig och kramade mig. Jag steg upp och tog datorn. Sedan loggade jag in på twitter.
"I love you, no matter what, you'll always have my heart" skrev jag och tweetade det. Justin läste det och sa:
-Vem är detdär om då? ;)
-Jaa du, säg det ;), haha.
Jag kysste honom och sen la jag på 'Mine'. Han skrattade lite och sa:
-Denhär sången sjöng du ju när vi träffade första gången, det var den bästa dagen i mitt liv, I found my love of my life.
-Aaww, sa jag och rodnade. Han skrattade och sa:
-Sjung den.
-Do you remember, we were sitting there, by the water? You put your arm around me for the first time. You made a rebel of a careless man's careful daughter, you are the best thing that's ever been mine, sjöng jag för honom. Han log och sa:
-Som jag sa då så kan du bli riktigt känd för du är så himla bra på att sjunga.
-Äh... Har aldrig tänkt på att bli känd, jag har dig, och då är jag ränn tillräckligt känd eftersom att du är känd, ya know? Haha, svarade jag. Han skrattade och så kysste han mig. Han tog handen innanför min topp och smäkte min rygg. Åh, vad jag hade saknat det...


Jag vet att ajg lovade att ni skulle få en till om jag fick 15 komentarer, men mamma tog datan, så jag kunde inte, sorry! Men KOMENTERA!<3 Tack för att ni läser min novell<3

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Johanna/Moonlight

Det är asbra, och jag är så glad att allt har fixat sig mellan de två :D mer,mer!!

2010-12-11 @ 16:14:58
Postat av: Svarten97

super som alltid! Så glad att de är tillsammans igen!

;) Meer snälla!

2010-12-11 @ 16:26:48
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Lintso

This is soo good!!! Write more

2010-12-11 @ 17:06:05
Postat av: frida

meeeer!! en till!!!:D

2010-12-11 @ 17:40:32
Postat av: Julia

Aaaaaaaaaaaaaw goosh vad guuullig Justin är!

älskar verkligen din novell!



Snälla snälla snälla några till ikväll? :)

annars kan inte jag sova :) <33

2010-12-11 @ 22:00:43
Postat av: jovana

kolla min justin bieber blogg :) skirver noveller där med :)

2010-12-12 @ 01:52:55
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0