Forever and always, part 30

Där satt Ryan och Jasmine och hånglade på soffan.
-Eww... sa jag och gick till badrummet. Jag tvättade bort mitt smink och borstade tänderna. När jag gick ut igen satt Jasmine där ensam på soffan.
-Ööh... Sorry att vi liksom... öh.. sa hon.
-Haha, det är ju mitt fel att jag kommer in när ni hånglar, sa jag. Var är Jessica?
-Hon är nånstans, i aktivitetsrummet, tror jag, svarade hon.
-Okej, jag tror jag ska börja sova nu, klockan är ju ändå 12:00 så...
Jag la mig ner i min säng och jag somnade direkt med Justin i mina tankar...


Jag vaknade på morgonen av att min telefon ringde. Jag kollade på displayen. Caitlin, stod det. Konstit, vad vill hon? tänkte jag. Jag svarade och hon sa:

-Sorry, om jag väckte dig, men jag ville berätta att jag, Christian och Tyler kommer till Paris idag, och sa vara en stund med på turnén, bra va?
-Jaha... Det visste jag inte, när kommer ni? frågade jag sömnigt. Fuck, Tyler kommer, och han som är såå störande... tänkte jag.
-Asså, vi kommer idag, så klä på dig! Vi är på flygplatsen nu, så vi kommer om kanske 14 timmar, vad vet jag, men see yah, sa hon och la på.
-Jaha... sa jag högt för mig själv. Jag steg upp ur sängen och gick till badrummet. Jag tog på mig en topp och ett par jeans shorts. Jag sminkade mig lite och lät håret hänga fritt. Orkade liksom inte göra nåt åt det. Jag gick in i Jessicas rum och hon satt och såg på tv.
-God morgon, sa hon och gäspade.
-Caitlin, Christian och Tyler kommer hit idag, sa jag och satte mig ner på sängen.
-NEJ! Inte Tyler... Han är så... Störande... sa hon.
-Mm... Det tycker jag också, asså åh... sa jag. Då kom Jasmine in också.
-Visste ni att Caitlin, Chaz, Christian och Tyler kommer hit idag? frågade hon.
-Chaz också? frågade jag. Jo, vi visste att dom skulle komma, men jag visste inte att Chaz skulle också komma.
-Aha, men de kommer iallafall, asså Tyler är bara såå störande... sa hon.
-Då är vi tre som tycker det, svarade jag. Jessica böt om och jag och Jasmine satt och såg på tv så länge. Då knackade nån på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Justin. Han kramade mig och sa:
-Aah... Idag kommer ju alla mina kompisar hit... Och Tyler, försök stå ut.
Han skrattade lite och så kysste han mig.
-God... What do I do? Han är så störande... sa jag. Vi gick in i hotellrummet och satte oss ner på soffan.
-Asså, igår när vi hade varit på vår dejt och jag kom in här satt Ryan och Jasmine på soffan och hånglade, haha, berättade jag för honom. Han skrattade och sa:
-Jag visste det, Ryan berättade, och jag gjorde allt ännu mer pinsamt med att skratta ut honom totalt, jag vet, jag är elak.
-Haha, du? Elak? Skulle inte tro det, svarade jag och skrattade.
-Yo, lovebirds, dämpa ljudet, jag försöker se på tv, och jo, vi hånglade, big deal, ropade Jasmine från Jessicas rum. Vi skrattade och Justin kysste mig. Han tog handen innanför min tröja och smäkte min rygg. Oh, vad jag älskar den känslan, tänkte jag. Jag fortsatte kyssa honom en stund till när jag hörde någon säga:
-Och nu ser jag er hånlga, jag förstår dig nu, Lovisa.
Det var Jasmine. Jag bara kollade på henne och skrattade.
-Aa, så äntligen! Haha.
-Okej, men när kommer alla då? frågade Jasmine.
-Asså, Chaz startade på morgonen nån gång, så han kommer om ungefär 4 timmar, och dom andra kommer...
Längre hann han inte fören Christian, Chaz, Caitlin och Tyler kom in i rummet och efter dem kom Ryan. Han kollade på Jasmine och gick fram till henne och kramade henne.
-Okej, så vi är HÄR! skrek Caitlin och kramade mig.
-Så jävla länge sen jag såg er, sa Jessica som hade kommit ut ur badrummet.
-Sshh... Svär inte, sa Caitlin och skrattade. Äh... Skojade bara, haha.
-Jättekul, Caitlin, sa Christian och så kom han fram till mig. What's up?
-Christian, hon är ett år äldre än dig, och hon har pojkvän, sa Caitlin och slog honom.
-Tack Caitlin, nu behöver jag inte förklara det själv, okej, men ska du Caitlin sova i samma rum som oss? sa jag.
-Japp, och killarna får sova i samma rum som oss också... svarade hon och skrattade.
-Jag har inget emot det, svarade Justin och flinade.
-Jo, visst, of course, nä men killarna får sova nån annanstans, svarade jag och skrattade. Justin gjorde poppyface och skrattade.
-You know you love me, I know you care, sjöng han. Alla skrattade och så satte vi oss ner i soffan och på golvet satt vissa.
-Vi kör sanning eller konka! sa Ryan.
-Du har alltid så jävla bra ideer, sa jag och skrattade. Okej, jag börjar.
-Okej, men först, alla gör vad de måste göra, och säger sanningen, sa Ryan.
-Kay, sanning, haha, boring, men sanning, sa jag.
-Okej... Om du fick välja mellan Ryan eller Chaz, vem skulle du hälst dejta? frågade Caitlin och skrattade.
-Ööh... Uh... Maybe... Ryan, sorry Jasmine, svarade jag och skrattade. Jasmine såg på mig som "I'll kill you" och sen skrattade hon.
-Okej, Caitlins tur, sa Ryan.
-Ööh... Kånka... sa Caitlin.
-Hångla med... Lovisa! sa Ryan och triumferade.
-What the fuck?! jag är inte lesbisk... sa jag och Caitlin på samma gång. Vi kollade på varandra och skakade på huvudet.
-Ni lovade! sa Ryan.
-Men jag trodde ju nog att vi skulle få andra saker att göra, och inte hångla med några tjejer heller, när man själv är tjej! sa Caitlin.
-KOM IGEN! skrek alla på en gång så det fanns inte så mycket att göra. Jag flyttade mig närmare henne och vi kysstes. VI höll på så i kanske 3 minuter och när vi slutade märkte vi att alla killar hade stånd. Haha, asså, tänkte jag.
-Okej, Ryans tur, sa jag.
-Okej, kånka, sa han.
-Hångla med Jessica!! skrek jag och Caitlin på samma gång.
-Va?! MEN JAG DEJTAR JU JASMINE! skrek han.
-Vadå? Jag dejtar ju Tyler, och Lovisa dejtar Justin och vi hånglade ändå, så kom igen nu! sa Caitlin.
-Aa, asså det är ju okej för mig, sa Jasmine.
Ryan suckade och flyttade sig närmare Jessica. Så kysstes de. Justin passade på att kyssa mig på samma gång också. Efter kanske 2 minuter slutade de.
-Okej... Justins tur, sa Chaz.
-Kånka, sa Justin. Ryan och Chaz flinade elakt, sen viskade de nåt till Justin och han kollade på dem och sa:
-Vadå? Det skulle jag kunna göra utan att ni ber mig.
-Okej, så Justin måste ha sex med Lovisa, sa Ryan och flinade. Jag kollade på dem och gapskrattade.
-Vad är det som är så kul? frågade Ryan.
-Hahaha!! Som om det skulle vara så svårt! Hahaha, skrattade jag.
-Aa men, gör det då, sa Ryan.
-Okej, men inte framför er heller, svarade jag. Justin skrattade och sa:
-De menade inte det heller, haha.
-Men, seriöst, do it nån gång iallafall, sa Ryan.
-Ja, men då kan jag ju avslöja att vi redan har gjort det, svarade jag och gapskrattade. Jessica och Jasmine kollade på mig som "Varför berättar du åt dem? Men du berättade ju nog åt oss... Men asså...". Alla bara kollade på mig och Justin och sen började killarna applådera och Ryan sa:
-Wow... Ni går ju snabbt fram... Haha.
Alla skrattade och jag tittade på Justin och ryckte på axlarna. Han skrattade och viskade:
-Att det ska vara så roligt... Men vi borde göra det igen.
Han blinkade och jag skrattade.
-Mm... Sure ;), svarade jag. Vi fortsatte köra leken en lång stund. Sen kom Scooter och gav oss McDonalds mat. Vi åt och hade riktigt kul. Om jag bara visste vad Tyler hade i tankarna...



Vad har Tyler i tankarna? Vad kommer hända? Minst 15 komentarer, då får ni en till del ikväll! Jag lovar! Så KOMENTERA! Tycker ni om den? :)
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: aNNA

MER! :D

2010-12-09 @ 18:35:10
Postat av: Julia

:O Tyler kommer kanske våldta Lovisa? OMG !



Snääälla mer ikväll :D<3

2010-12-09 @ 18:57:27
Postat av: Jb novell-blogg

Vi är 13 st och komenterar en gång. Men låtsas att det ät 13

2010-12-09 @ 19:01:06
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: melodie

du måååååååååååste skriva meeeer! jag pallar inte vänta på att få veta vad tyler tänker på!!!

2010-12-09 @ 19:20:55
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeer

2010-12-09 @ 20:25:36
Postat av: Hilma

MERRR!!!!!!!!!! :)

2010-12-09 @ 20:36:06
Postat av: frida

meer!! en till ikväll snälla?:D

2010-12-09 @ 20:37:14
Postat av: justinsjulija

mermermermermer!!!

:DD

2010-12-09 @ 20:39:36
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0