Forever and always, part 29

Vi gick ut ur omklädningsrummet och åkte ner med hissen till vårt rum. Vi tog våra saker vi behövde och sen gick vi ner till lobbyn. Där väntade alla på oss. Jag, Ryan, Jasmine, Justin och Jessica åkte tillsammans i en limousin. När vi kom fram till arenan blev vi förvånadsvärt inte attackerade av några fans. Efter kanske 2 timmar började konserten och justin sprang ut på scenen och började med 'Love me'. Han är så jävla bra, tänkte jag och log...


När konserten var över och vi var på hotellet igen sa Justin till mig:
-Klä på dig en klänning och vänta på mig, jag har en överraskning.
-Ahaa... Okej, see ya, sa jag och kysste honom, sedan gick jag in i mitt och tjejernas rum. Jag letade upp en söt klänning och tog på mig kläderna. Sedan sminkade jag mig och plattade håret lite. Just när jag blev klar knackade nån på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Justin. Ah, han är så himla snygg, tänkte jag.

-Vänta, ska bara ta min väska, kommer strax, sa jag och hämtade min väska. Sedan tog jag Justins hand och gick ut ur rummet. Jag kollade på Justin och han stirrade på mig.
-Wow, du är så himla snygg, sa han och kysste mig.
-Aaw, tack, och du är faktist väldigt snygg också, svarade jag. Vi åkte ner med hissen och gick ut på gården. Där stod en limousin och väntade på oss. Vi satte oss i limousinen och limousinen körde iväg.
-Justin, vart ska vi? frågade jag nyfiket.
-Vänta och se, sa han. Men du kommer gilla det, hoppas jag.
-Aaah, tell me, snälla? sa jag och gjorde min poppyface. Han bara skrattade och kysste mig på pannan.
-Du får se, sa han igen och log. Vi åkte en stund och när vi var framme sa Justin att jag skulle blunda. Han hjälpte mig ur bilen och sa att jag fick öppna ögonen. När jag öppnade ögonen såg jag Eiffeltornet. Det var så vackert nu när det var kväll.


Där fanns ett bord med ljus och Justin lädde mig dit. Han drog ut stolen för mig och jag satte mig ner. Jag var helt chockade och visste inte vad jag skulle göra. En kypare (?) kom fram och gav oss mat. Pasta, yum, tänkte jag.
-Justin? sa jag och började äta.
-Ja, va? frågade han.
-När planerade du dethär? frågade jag och skrattade lite.
-Så fort jag fick veta att du skulle med mig på turné, svarade han och log. Jag ville bara hoppa på honom och kyssa honom. Han var bara så gullig. Jag trodde aldrig att nån kille skulle göra dethär för mig, tänkte jag.
Vi åt och pratade om normala saker. När vi var klara kom en limousin och hämtade oss och körde oss till en strand. Stranden var så himla vacker. Jag tog av mig mina skor och vi gick hand i hand på stranden. Vi sa inte så mycket, men det behövdes inte. Han stannade och tittade mig i ögonen.
-Jag älskar dig, forever and always, viskade han och kysste mig. Han la händerna runt min midja och drog mig närmare honom. Vi kysstes ett tag. Forever and always, tänkte jag och log medans jag kysste honom. Han smäkte min rygg och sedan avbröt han kyssen. Vi fortsatte gå på stranden ett tag till.
Efter kanske en timme gick vi tillbaka till limousinen. Vi åkte tillbaka till hotellet och när vi skulle gå in så blev vi omringade av paparazzis. De tog bilder, skrek frågor och det var kaos. Vi fick hoppa in i limousinen igen och Justin ringde Kenny. Kenny kom efter en stund och hjälpte oss att gå igenom klumpen med paparazzis in till hotellet. När vi kom upp till våningen där vi hade våra rum sa Justin:
-Lessen för detdär.
Han såg väldigt lessen ut.
-Hej. Det är inte ditt fel, kom igen nu, le, sa jag och kramade honom. Det är ju inte så att jag skulle bli sur på grund av några paparazzis som attackerar oss, du kan nog inte göra så mycket åt det.
Han kramade mig och sen kysste han mig.
-God natt älskling, sa han.
-God natt, jag hade jätte kul.
Jag kramade honom och sedan gick jag in till mitt och tjejernas rum. Där satt Ryan och Jasmine och hånglade på soffan.
-Eww... sa jag och gick till badrummet. Jag tvättade bort mitt smink och borstade tänderna. När jag gick ut igen satt Jasmine där ensam på soffan.
-Ööh... Sorry att vi liksom... öh.. sa hon.
-Haha, det är ju mitt fel att jag kommer in när ni hånglar, sa jag. Var är Jessica?
-Hon är nånstans, i aktivitetsrummet, tror jag, svarade hon.
-Okej, jag tror jag ska börja sova nu, klockan är ju ändå 12:00 så...
Jag la mig ner i min säng och jag somnade direkt med Justin i mina tankar...



Sorry att jag inte skrev ett inlägg igår, men jag hade så mkt att göra. sorry! MEN KOMENTERA!<3 Vad tkr ni om min novell? :)
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Julia

aaaaaaaaaaaaw vad gullig Justin äääääääääääääär ÄLSKAR HONOM! <33



PLZZZ FLER IKÄVLL!

2010-12-08 @ 18:20:53
Postat av: frida

grymt bra!! meer!:D<3

2010-12-08 @ 20:14:21
Postat av: Anonym

kapitel 76 ute nu :( hemskt!!



// http://bieberdream.blogg.se

2010-12-08 @ 23:06:44
Postat av: Anonym

MERRRRRRRRRRRRR IDAG;D

2010-12-09 @ 13:31:00
Postat av: Svarten97

hej, började läsa berättelsen nu idag,

tycker den är super bra! :)

2010-12-09 @ 15:37:38
URL: http://svarten97.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0