Forever and always, part 28

Vi tjejer bestämde oss för att gå till vårt rum. Jag kysste Justin och sa:
-God natt, älskar dig.
-Älskar dig också, sweetie, sa han och kysste mig. Vi tjejer gick till vårt rum och böt om. Sedan borstade jag tänderna och kröp ner i sängen. Jag somnade nästan direkt...


Jessica väckte mig på morgonen och sa:

-Kom igen nu, upp och hoppa, vi måste ju planera hur vi ska göra dethär...
-Aa, just de, planen... svarade jag och satte mig upp. Jag började klä på mig. Jag tog en blå topp och ett par jeans.
-Okej, så hur fan gör vi dethär då? frågade Jasmine.
-Vi frågar om de kommer och simmar, då fungerar det ju, haha, sa jag och vi skrattade. Okej, nu drar vi till killarna.
Vi gick till killarnas rum och knackade på. Justin öppnade.
-Good morning, älskling, sa han och kysste mig. Vi gick in i rummet och Jessica frågade:
-Kommer ni till poolen och simmar?
-Okej, men då måste vi nog förbjuda andra att komma in där, annars blir det ju kaos, sa Justin. Scooter fixar det.
-Great, vi ska bara hämta våra saker, sen kommer vi, sa Jasmine och vi gick till vårt rum och tog våra saker och hinkar. Vi bestämde att Jessica skulle springa upp med hinkarna till tjejernas omklädningsrum före vi kom. Så hon började gå mot hissen och åkte upp till bastuavdelningen. Jag och Jasmine gick till killarnas rum och knackade på.
-Scooter har fixat nu så vi har poolen för oss själva, kom, sa Justin och tog min hand. Vi började gå mot hissen. Sedan åkte vi upp till bastuavdelningen.
-Var är Jessica? frågade Ryan.
-Asså, hon hittade inte sina saker så hon kommer sen när hon hittar dem, svarade Jasmine. När vi kom upp till rätta våningen gick vi till omklädningsrummen. När vi kom in till tjejernas omklädningsrum attackerade Jessica oss och frågade:
-Märkte de att jag var borta? Haha.
-Joo, vi sa att du inte hittade dina saker, haha, svarade jag.Vi bytte om och fyllde hinkarna med iskallt vatten. Sen gick jag och Jasmine ut till killarna som var klara och höll på att trycka ner varandra under vattnet. När vi kom ut stirrade Justin nästan på mig. Ryan verkade stirra på Jasmine. Vi tjejer satte ner handukarna och våra saker och satte oss ner på solstolarna. Killarna kom upp och sa:
-Kom igen, ni måste ju simma.
-Later, jag ska bli brun, sa jag och la mig ner på solstolen.
-Hej, var är Jessica nu då? frågade Ryan.
-Asså, hon har verkar inte hitta sina saker... sa Jasmine.
-Men kom och sätt er ner, vi kommer ändå inte nu och simmar så, sa jag. Justin satte sig ner i en stol bredvid mig och Ryan satte sig bredvid Jasmine.
-Jag går och kollar om hon har ens börjat byta om, sa Jasmine och steg upp. Ryan kollade efter henne.
-Aha, så du är lite kär i Jasmine nu då eller? frågade jag och skrattade.
-Get some! sa Justin och skrattade.
-Men seriöst, Ryan, hon gillar ju dig, sa jag och skrattade lite. Jag såg ur ögonvrån hur Jasmine och Jessica kom med hinkarna med iskallt vatten. De gick tyst fram till Justin och Ryan och så hällde de vattnet på dem. Vi skrattade ihjäl oss. Killarna började frysa och Justin attackerade tjejerna.
-HJÄLP!! DET VAR LOVISAS IDÈ!! skrek tjejerna och sprang. Då attackerade Justin och Ryan mig. De lyfte upp mig och skulle precis slänga mig i vattnet.
-HJÄLP!! SLÄPP NER MIG!! skrek jag och skrattade. De slängde i mig i vattnet. Men som tur var så var vattnet varmt. Jasmine kom bakifrån Ryan och knuffade i honom i vattnet och Jessica knuffade i Justin. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Sen hoppade tjejerna också i och Ryan attackerade Jasmine. När han var ungefär 10 cm ifrån henne stannade han plötsligt. Jasmine lutade sig närmar honom och de kysstes.
-Bra ställe att kyssas på, viskade jag till Justin. Han skrattade och kramade mig. Jessica kollade på dem och sen skrattade hon också.
-Lovisa, vad var det jag sa? Jag kommer aldrig få nån pojkvän... sa hon.
-Jodå, du kommer hitta nån, sa jag och kramade henne. Yo, Jasmine och Ryan, sluta hångla eller get a room!
Justin skrattade och Ryan och Jasmine slutade faktist kyssas. Jasmine tittade på mig och visade tungan. Sen skrattade hon. Vi fortsatte härja lite till men sen blev jag väldigt trött så jag gick upp ur poolen.
-Idag är det väl konserten också här? frågade jag och satte mig ner på poolkanten.
-Jaa, men vi kommer vara här i tre dagar ännu, svarade Justin och kom fram till mig. Kom igen nu, är du trött?
-Japp, jag kommer somna, svarade jag. Han klättrade upp på poolkanten och kysste mig. Vi kysstes en lång stund.
-aherm... sa Ryan. Vi vill fortfarande inte så nån "show" här.
-Aaw, nä, vi ville inte heller se nån "show" när du och Jasmine hånglade, så du klarar dig nog, svarade jag.
-Lovisa, du måste lära mig hur du alltid kommer på så bra saker att svara, haha, sa Jessica och skrattade.
-Faan, hur ska det gå till? Du måste bara tänka snabbt, lol, svarade jag. Justin la armarna om mig och hoppade ner i poolen och drog ner mig.
-JUSTIN!! Aaaaah!! skrek jag och slog honom. Han bara skrattade och kysste mig. Sen började han kittla mig. Jag höll nästan på att drukna av skratt.
-JUSTIN!! JAG KOMMER DRUKNA!! HAHAHA!! skrek jag. Han slutade och sa:
-Sorry, men du är bara så söt.
-Haha, jo tjena.
Jag gick upp ur poolen och satte mig i ena solstolen och sa:
-Nä, nu är jag så jävla trött.
Då kom Scooter ut till poolen.
-Asså, ni måste skynda er, vi måste hinna till arenan före konserten börjar, så ni måste gå nu och byta om, sa han och sedan gick han. Alla som ännu var i poolen gick upp ur poolen. Justin kysste mig och sen gick vi tjejer till tjejernas omklädningsrum. Vi böt om och Jessica passade på att fråga:
-Asså, hur kunde det bli så att du och Ryan kysstes?
-Uh... Asså, jag har ingen aning men han var bara så nära mig så jag bara måste kyssa honom, ya know, svarade Jasmine och skrattade lite. Vi gick ut ur omklädningsrummet och åkte ner med hissen till vårt rum. Vi tog våra saker vi behövde och sen gick vi ner till lobbyn. Där väntade alla på oss. Jag, Ryan, Jasmine, Justin och Jessica åkte tillsammans i en limousin. När vi kom fram till arenan blev vi förvånadsvärt inte attackerade av några fans. Efter kanske 2 timmar började konserten och justin sprang ut på scenen och började med 'Love me'. Han är så jävla bra, tänkte jag och log...


Sorry att den inte har kommit nåt tidigare. Lessen. Och jag vet inte om jag hinner skriva nån imrn. Lessen. Men KOMENTERA! Kan jag få minst 15 komentarer? För jag har ju nog över 50 läsare, men ni komenterar inte... MEN KOMENTERA!<3
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: anna

ooooh så bra!!!!

2010-12-06 @ 19:41:30
Postat av: Josma

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAAAA :DDDDD De e baa så roolit då all e tisammans :D

2010-12-06 @ 20:46:56
URL: http://josefinekangasniemi.blogg.se/
Postat av: vicki

mer!! den är så grymt bra!! läs gärna min och kommentera! :)

Kram

2010-12-07 @ 15:52:40
URL: http://justinbiebertrueyou.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

MEER!! love it <3

2010-12-08 @ 15:24:25
Postat av: Anna

jätte bra!!! :D

MER!!



2010-12-08 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0