Forever and always, part 25

Jag böt om till pyjamas och borstade tänderna sen la jag mig ner i sängen. Justin kom efter några minuter. Han kysste mig och sa:
-God natt, sweetie. Jag älskar dig.
-Älskar dig också, sa jag och kramade honom. Jag la huvudet på hans bröstkorg och lyssnade på hans hjärta. Han stök mitt hår. Jag somnade i hans famn...


När jag vaknade på morgonen steg jag försiktigt upp och gick på toa. När jag kom tillbaka såg jag att Justin satt i sängen. Han såg så sömnig ut men han såg så gullig ut. Jag gick till sängen och kröp ner bredvid Justin. Han kysste mig och sa:
-Vad är klockan?
Jag tog telefonen och såg att klockan var bara 9.
-Bara 9... sa jag och kysste honom. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg och lyssnade på hans hjärta. Det slog väldigt snabbt.
-I can feel your heartbeat, sjöng jag. Han skrattade och kysste min panna.
-Men seriöst, sa jag. Jag kollade upp på honom. Han kysste mig och sa:
-Det är p.g.a dig som you can feel my heartbeat, sa han. Aaww, han är så söt, tänkte jag.
-Aaaww, sa jag. Helt otroligt, jag gör honom nervös... Jag fortsatte lyssna på hans hjärta och han sjöng tyst 'Never let you go'. Vi låg där i kanske en timme och pratade.
-Idag ska vi till Paris, så jävla bra, sa jag.
-The city of love, så bra att du är med då, sa Justin. Jag kände hur jag rodnade.
-Mm, bra att du är med, sa jag. Jag och tjejerna ska och shoppa i Paris.
-Kul, sa Justin. Jag vände mig om mot honom så jag låg på mage och hade huvudet i luften på händerna (svårt att förklara, but you understand... I hope). Han låg på rygg. Han kollade på mig och sa:
-Du är så himla vacker.
-Tack, sa jag och kysste honom. Jag bestämde mig för att stiga upp och byta om. Jag tog mina kläder och gick och tog en dusch. När jag var klar klädde jag på mig och borstade håret. Sen gick jag ut igen. Jag kramade Justin och sa:
-Jag går till tjejerna, see ya later.
Jag gick ut och knackade på tjejernas dörr. Jessica öppnade och drog in mig.
-Godmorgon, sa hon och Jasmine i kör.
-Hur länge har ni varit vakna? frågade jag och satte mig ner i soffan.
-Kanske i en timme eller nåt, klockan är ju nu 11, sa Jasmine och log.
-Asså, faan vad vi var trötta igår, haha, "Mens, duuh", faan, vet inte själv varför jag sa det, haha, sa Jessica och skrattade. Vi alla skrattade och så sa jag:
-Mm, jag somnade direkt igår när jag la mig ner i sängen.
-Aha, så du gjorde inget med Justin då? frågade Jasmine retsamt. Jessica skrattade och jag slog Jasmine på lek.
-Nää, inget speciellt, sa jag och skrattade.
-Vad gjorde ni då? frågade Jasmine. Jag kollade på henne.
-Vadå? Jag är nyfiken, haha, sa Jasmine och skrattade.
-Well... sa jag och skrattade. Tjejerna tittade på mig och sa:
-Du har haft....? OMG!!
-Vaa?? Det sa jag aldrig! sa jag.
-JOO!! Eller nä, men du antydde det!! SÄG SANNINGEN!! Har du haft sex?? sa Jasmine och skrattade.
-Nää, eller asså... Joo... sa jag och rodnade.
-Nä, du skojar?! Är han bra?! frågade Jasmine. Jessica slog Jasmine och skrattade.
-Herregud, Jasmine, vad är det för en fråga? frågade jag och skrattade.
-Men om ni nu måste veta... No comments, haha, sa jag och skrattade. Tjejerna skrattade också och Jasmine sa:
-Grattis, att du fick honom på fall alltså, haha, när jag riktigt tänker efter är han inte min typ... Haha.
-Tack, haha, nä, jag tänker dig mer med nån som Taylor Lautner, haha, sa jag. Jessica skrattade.
-Varför inte, han är ju skitsnygg! Och han har så sexig mage, haha, sa Jasmine.
-Wow, jag tänkte aldrig att jag skulle prata med dig såhär, du verkar inte som tjejen som pratar öppet om sex, sa Jasmine och skrattade.
-Nä det stämmer, sa Jessica och skrattade också.
-Men vadå? Människor är fulla av överraskningar, sa jag och skrattade.
-Som Justin då, va? sa Jasmine. Plötsligt blev Jessica helt tyst, och jag tittade förvirrat på henne.
-Jessica, varför är du så seriös?? frågade jag.
-Nä utan, kolla bara inte bakåt, viskade hon.
-What the fuck? sa jag och vände mig om...


Vad såg hon??!! KOMENTERA!! Vad tror ni händer? :) KOMENTERA! OM jag får åtminstone 5 komentarer får ni åtminstone ett till part idag :). KOMENTERA!<3
Kram Madde

Kommentarer
Postat av: ida

du måste skriva flera idag!!:D

2010-12-05 @ 12:50:45
Postat av: anna

ooooohno, du bara måste skriva mer, hoppas det kommer fyra till kommentarer :D eller mer såklart, åååh du måste skriva fler idag, du skriver så fuuucking braaaaaaaa :DDDD

2010-12-05 @ 12:52:05
Postat av: Amanda (:

meer :D

2010-12-05 @ 13:21:22
URL: http://namnetspelaringenroll.blogg.se/
Postat av: :D

Åhh så himmla bram snälla mermermer nuu! x)

2010-12-05 @ 13:24:27
Postat av: C A J S A ♥

jätte bra , snälla lägg upp mer!!!:)

2010-12-05 @ 13:37:07
URL: http://cajsadenenda.blogg.se/
Postat av: neejraa<3

mmeeerrrr<3'

2010-12-05 @ 14:03:51
Postat av: Emma

mer mer mer MEEER !!!

2010-12-05 @ 14:11:01
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer!!!!!!!! du måste skriva mer idag... vem står där bak är det justin?!?

2010-12-05 @ 14:56:57
Postat av: (;

Det är super bra att tjejerna är tillsammans, SÅ SKA DET VARA! (Y) Bra novell

2010-12-05 @ 15:43:59
Postat av: fia

mer mer!

jag blir galen!

2010-12-05 @ 15:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0