Forever and always, part 22

Jag tog min dator och loggade in på twitter. Jag såg att Justin hade tweetat för 5 minuter sen, men jag orkade inte bry mig. Alla dem som jag följde höll på att tweeta Justin, men jag bestämde mig för att tweeta lite ändå. Jag tweetade "Wow, great day, until some one ruined it... I really tought u was different... but u aren't...". Jag såg att väldigt många undrade vad det var men jag svarade inte. Så läste jag lite vad folk tweetade om. Men sen stängde jag av datorn och försökte sova. Jag grät inte, men det kändes som om jag skulle dö... Efter kanske en timme föll jag in i en orolig sömn...


När jag vaknade kändes det som om någon låg bredvid mig. Jag vände mig om och där låg Justin. Vad gör han här? tänkte jag sedan tittade jag runt i rummet och märkte att jag var i mitt och Justins rum. Vänta nu lite... tänkte jag. Har jag bara drömt allt???!! Oh, herregud, vad bra! Men vad fan händer i min hjärna på natten?! Men förra natten, nä asså när vi hade sex, det hände väl nog ändå?! tänkte jag förvirrat. Jag satte mig upp och råkade väcka Justin. Han kollade på mig och drog ner mig i sängen igen.
-Vart är du påväg? frågade han sömnigt. Aaw, han är så gullig, tänkte jag och log. Vilken tur att det bara var en dröm.
-Vet inte, jag skulle bara se om jag verkligen är vaken, sa jag och skrattade lite. Jag hade en jätte konstig dröm...
-Vad drömde du då? frågade Justin nyfiket. Jag berättade allt.
-Vad händer i din hjärna på natten? frågade Justin och skrattade. Men vilken tur att det inte hände, och jag lovar det kommer inte hända.
Han kysste mig mjukt på läpparna.
-Men förra natt var riktig då? frågade jag lite generat. Han kollade på mig och log.
-Jaa, så riktig den kan bli, faktist, och jag är väldigt glad att förra natten verkligen hände, sa han och blinkade. Jag slog honom lite lekfullt på armen och kysste honom sedan. Fan vad jag är glad att drömmen inte hände på riktigt, tänkte jag. Justin kysste mig mer och mer passionerat och tog handen innanför min pyjamas-tröja och smäkte min rygg. Jag fortsatte kyssa honom och till sist tog han av mig min tröja. Där låg jag med helt bar överkropp. Men whatever. Vi kysstes lite till men då knackade nån på dörren. Jag tog snabbt på mig tröjan och Justin gick och öppnade. Där stod Scooter.
-Klä på er nu, vi ska gå ner och äta frukost, så gör er klara, sa han och kollade in i rummet. Vad gjorde ni igår då?
Jag var väldigt snabb tänkt så jag sa:
-Vi myste lite, sa jag.
-Gjorde ni nåt dumt? frågade han.
-Helt ärligt, sa jag och Justin tittade på mig so "Shut up", så gjorde vi inget dumt. Jag är helt jätte ärlig, lita på mig.
-Jag får väl tro dig då, om det skulle ha kommit från Justin skulle jag inte ha trott honom, sa Scooter och gick sen. Justin kollade på mig och andades ut.
-Vilken tur att han trodde dig, annars skulle vi vara döda, sa han och kröp ner i sängen bredvid mig igen.
-Men vadå, jag talade ju sanning, vi gjorde inget dumt, inte vad jag tycker i alla fall, sa jag och skrattade lite. Nej nu ska jag byta om.
Jag steg upp och tog mina kläder och började byta om. Då märkte jag att Justin stirrada på mig.
-Justin, vad stirrar du på? frågade jag.
-Ööh, va? Nä inget, sa han och började byta om han också. När jag var klar gick jag in i badrummet och borstade tänderna och sminkade mig lite. Sen gick jag ut igen. Justin stod där och väntade på mig. Jag tog mina saker som jag behövde med mig ner och sen gick jag och Justin ut. Där stod alla andra och väntade på oss.
-Det räckte länge, vad gjorde ni? frågade Sean Kingston med ett hånflin. Jag kollade på honom med en mördarblick men sedan skrattade jag bara. Vi gick ner och åt...


Måste sluta nu. Så den blev lite kortare. Vad tkr ni? KOMENTERA!

Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Tilda

Good :) more!

2010-12-03 @ 21:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0