Forever and always, part 20

Vi låg bredvid varandra efter detdär. Jag var skit svettig och behövde ta en dusch.
-Justin, jag går och duschar, sa jag och tog mina saker och gick och duschade. Jag duschade snabbt och gick sen ut. När jag öppnade dörren tog någon tag i mig och kysste mig. Justin, såklart. Han tryckte mig mjukt mot väggen och vi fortsatte hångla. Jag knuffade bort honom och sa:
-Ta en dusch nu, för jag sover inte i samma säng som dig om du är svettig, haha.
Han slog till mig på skoj och gick och duschade. Jag gick och satte på mig pyjamas (?) och kröp ner i sängen. Efter en stund kom Justin också. Vi låg ett tag och pratade men sen somnade jag...


Jag vaknade av att någon kysste mig. Jag öppande ögonen och såg Justin. Jag kysste honom och sen steg jag upp. Han tog tag i mig och sa:
-Vi har fortfarande en timme på oss. Han blinkade.
-Haha, glöm det, det räcker för en sund, haha, och väck mig ALDRIG om jag har en extra timme att sova, sa jag och kollade surt på honom. Han skrattade och gick en bit ifrån mig.
-Okej, okej, döda mig inte! sa han och skrattade. Kom hit.
Jag kollade lite på honom och såg att han hade något lurt i blicken så jag sprang in på toan. Justin sprang fram till toadörren och knackade på.
-Kom ut! Snälla! ropade han och skrattade.
-Nej, du kommer kittla mig tills jag dör! skrek jag och skrattade.
-Jag hade inte ens tänkt på det... Okej, kanske lite, men kom ut, snälla? sa Justin. Jag skrattade och gick ut. Jag kollade runt och såg inte Justin nånstans. Jag gick till sängen och la mig ner. Då kom Justin fram från ett hörn.
-Nää... Jag som skulle skrämma dig, sa han och kröp ner i sängen bredvid mig. Han lade armarna om min midja och kysste min nacke. Jag vände mig om och kysste honom. Då knackade nån på dörren. Justin steg upp och öppnade dörren. Där stod Jasmine.
-Hej, sa Jasmine. Kan jag komma in?
-Ja, kom in bara, men jag vaknade just, svarade jag och hon kom in.
-Idag ska vi öva till konserten, sa Jasmine. Hon verkade helt trevlig, men vad vet jag, hon kan ju vara fake...
-Aa, och jag ska titta på, booring, skulle önska att jag var bra att sjunga också, sa jag och steg upp ur sängen.
-Uups, jag har bara pyjamas på, jag ska gå och byta om, sa jag och tog mina kläder och gick in på toan. Jag tog på mig kläderna och gick ut igen. Justin och Jasmine satt på sängen och pratade när jag kom ut. Jag gick och satte mig ner bredvid Justin och vi satt och pratade en stund. Jasmine bad också om ursäkt för att hon hade varit med Justin på samma gång som han hade varit med mig. Jag förlät henne. Någon knackade på dörren. Jag gick och öppnade. Där stod Scooter.
-Vill ni ha frukost måste ni komma nu, sa han och gick sen. Vi gick ut ur rummet och följde efter honom ner till matsalen. När vi kom ner till lobbyn blev det kaos. Tjejer som var där skrek och sprang mot Justin. Justin skrev några autografer och tog några kort med dem sen gick vi och åt. Vi hade roligt tillsammans, jag, Jessica, Jasmine och Justin. Vi skrattade mycket och sen när vi var färdiga gick vi direkt ut till en limousin som skulle köra oss till arenan där de skulle träna. Jag fick sätta mig i publiken och när det var dags för 'One less lonely girl' sa Justin:
-Lovisa, kom upp här och hjälp mig träna, du får vara ett galet fan nu! Haha-
Jag gick upp på scenen och Justin började sjunga. Jag höll hela tiden på att låtsas att jag grät och flippade ur. Justin menade började skratta flera gånger eftersom jag fjantade mig och såg så rolig ut. När Justin lekte att han gav mig rosorna och han la armen om mig klämde jag fram några tårar och började asgarva. Justin kollade bort för att inte börja skratta men han brast ut i skratt. Scooter ropade argt:
-LOVISA! VAR SERIÖS!
Men alla höll på att asgarva men jag kollade upp mot taket och drog med handen framför mitt ansikte och ändrade minen från leende till seriös. När alla såg det brast dom ut i skratt mera. Alla låg på golvet och skrattade.
-Hej, jag är väl inte så rolig heller? frågade jag och skrattade. Efter en stund slutade alla skratta och vi fortsatte.
-Lovisa, denna gång räcker det med att du ser glad ut, sa Scooter och skrattade. Sången började igen och denna gång gick det bra. När jag steg upp och skulle gå ut med mina osynliga blommor kysste han mig. Sen kollade vi varandra i ögonen och han gjorde sin hairflip och jag smälte. Sen gick jag bort från scenen. Resten av övningen gick bra och jag, Justin, Jasmine och Jessica bestämde oss för att åka runt lite i stan. Vi satte oss i limousinen som skulle köra runt i stan, men vi fick inte lov att gå ut ur bilen eftersom vi kunde bli attackerade av fans. Vi körde runt lite och hade jätte kul. Jasmine var faktist trevlig och Jessica var nog den roligaste tjej ever. Vi tjejer bestämde att vi skulle ah tjejkväll på kvällen i Jessicas och Jasmines rum eftersom de delade rum. När vi hade kört tunt i hela stan åkte vi tillbaka till hotellet. Timmarna gick fort och jag höll på att ta mina saker så jag skulle kunna använda på tjejkvällen med tjejerna. Justin skulle vara med grabbarna sålänge. Jag kysste honom och gick och knackade på tjejernas dörr.
-ÄNTLIGEN! sa Jasmine och drog in mig. Vi skrattade och satte oss ner i soffan. Vi bestämde oss för att titta på film men först pratade vi lite. Vi pratade om smink, kläder, tjejsnack och såklart KILLAR.
-Du och Justin är som gjorda för varandra, sa Jasmine och log. Du förtjänar verkligen honom, du som är en sån söt tjej, och trevlig, och han har ju så stort hjärta, och det har ju du också, så ni är bara såå söta! :)
Jasmine såg inte falsk ut, och vi var faktist bra kompisar så jag litade på henne. Vi fortsatte prata. Sen poppade vi popcorn och satte på 'The last song'. I mitten av filmen tog popcornen slut och Jasmine erbjöd sig att gå och köpa. Så hon gick ner och vi väntade. Det räckte jätte länge.
-Jag går och kollar var hon är, sa jag och gick mot dörren. När jag öppnade dörren kunde jag inte tro det jag såg...
VAD SÅG HON? KOMENTERA! Tkr ni om den? :) KOMENTERA! Om ni har några frågor ni vill ha svar på gå till inlägget "NU BÖRJAR FRÅGESTUNDEN" och fråga :). Tack för att ni läser!<3
Kram Madde



Kommentarer
Postat av: Anonym

omfg!!!! vad såg hon att jasmine och justin kysser varann

2010-12-02 @ 20:11:05
Postat av: Tilda

Hon kanske kysste Justin :O

2010-12-02 @ 20:24:53
Postat av: ida

snälla snälla skriv en till idag? :D

du skriver jätte bra!:D:D:D:D

2010-12-02 @ 20:29:35
Postat av: Anonym

Hon står och hånglar me Jbiebz? :oooo !!!! MEEER snälla

2010-12-02 @ 22:16:58
Postat av: Lintso

Jag gissar o nå sånt men ha blir ju ba bättre då!!! He e helt super!! Och ja håller med: MEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-03 @ 13:19:53
Postat av: Maja

Snälla säg inte att dem kysser varandra sig att hon sitter och gråter eller nått annat bara INTE att dem kysser varandra!

2010-12-03 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0