Forever and always, part 19

(snuskig 12 åring skriver om sex=KATASTOF... men iaf, läs ;)... oh asså, herregud det är skitsvårt att skriva sex-scener... :P)
-YES! Jag kommer med, sa hon. Men när åker vi?
-Om 3 dagar, svarade jag och log. Hon skulle komma med. GREAT!<3
-Okej, bra, men jag ska sova nu, godnatt, sa hon coh la på. Jag ringde Scooter och berättade att hon kommer med. Sen borstade jag tänderna och gick och la mig. Jag somnade fort med Lovisa i tankarna...


Lovisas perspektiv:

Dagarna gick snabbt och det var äntligen dags att åka på turné med Justin. Vi skulle nu på My world tour worldwide så vi skulle till Europa. Jag tyckte det var jätte spännande. Jag hade packat klart och väntade på att limousinen skulle komma och hämta mig. Sedan skulle vi köra till flygplatsen och flyga till Italien. Jag tyckte det skulle bli så kul. Justin skulle ha en konsert i Rom. Jag hörde hur en bil tutade där nere och jag sprang ner. Jag kramade mamma och hon sa att jag skulle vara försiktig och inte göra något dumt. Jag tog alla mina saker och gick ut. Justin stod och väntade på mig och hjälpte mig att bära väskorna mina. Vi lade väskorna i bakluckan ochs en gick vi och satte oss i limousinen. Kenny satt i framsätet tillsammans med chauffören och chauffören klickade på en knapp så det kom en vägg mellan framsätet och baksätet, det gjorde han alltid nuförtiden. Justin tittade lite på mig och sen kysste han mig passionerat. Vi satte en lång stund och bara kysstes eftersom det inte gick att ha sex i bilen nu. Men annars kände jag mig redo. Efter en stund kom vi fram till flygplatsen och bar våra väskor. Vi fick gå in i flygplanet direkt eftersom hela Justins crew tog ett helt flygplan. Jag och Justin satte oss ner bredvid varandra i flygplanet och efter en stund startade vi. Detta var första gången jag flög så jag var lite nervös men det skulle nog gå bra. Vi satt och pratade jag och Justin mest. Jag hade huvudet på hans axel och han hade armen runt mig och sitt huvud på mitt huvud. Jessica tittade lite på oss och sa:
-Aaw, ni är så söta, låt mig ta ett kort, snälla?
Jag bara skrattade och hon tog ett kort. Efter kanske en halv timme somnade jag, eftersom vi flög på natten. Jag sov på Justins axel. Efter vad som kändes som en evighet väckte Justin mig och sa att vi var framme. Vi gick ut och Justin skrev några autografer åt hans fans, några ville även ha min autograf. Sen åkte vi till hotellet. Jag och Justin fick ett hotellrum eftersom de vuxna litade på att vi inte skulle göra nått dumt. Nä, vi skulle inte göra nåt dumt, det var jag helt säker på. När vi kom in i hotellrummet blev jag så förvånad. Vi hade en suite (?) och det var så lyxigt. Jag gick fram till sängen och lade mig ner. Justin kom fram till mig och tittade runt i rummet.
-Vi får sova i samma säng, sa han och blinkade. Jag skrattade och sa:
-Jaa, eftersom det inte finns två sängar, men det gör inget.
Det var natt i Italien så vi skulle ägentligen sova. Justin kom och satte sig bredvid mig och kysste mig. Vi kysstes en lång stund och jag la mig ner på sängen. Justin la sig på mig. Jag kysste hans hals och jag märkte att han njöt. Han tog handen innanför min t-shirt och smekte min rygg. Han tog av mig min t-shirt. Vi kysstes mera och jag märkte att han fick stånd. Men jag ville inte avbryta det hela, för jag kände mig redo. Tiil slut tog han av sig sin t-shirt och nu låg vi båda där utan tröja. OMG, han har verkligen snygg mage, hot ;), tänkte jag och kysste honom på halsen. Han stönade lite och jag kysste honom på läpparna igen. Han kysste mig på läpparna och fortsatte ner mot halsen. Sedan kysste han min hals och sög lite. Jag stönade lite lågt. Han gjorde mig verkligen upphetsad. Jag ville ha honom. Jag ville ha honom, här och nu. Han slutade kyssa min hals och tittade mig i ögonen. Sen gjorde han sin hairflip och kysste mig passionerat på läpparna. Han höll mig om midjan och jag hade armarna runt hans nacke. Jag bet honom lät i örsnibben och kysste honom igen. Jag satte mig upp och knäppte upp bhn. sen lade jag mig ner igen. Han smekte mina bröst och kysste mig.
-Jag vill ha dig, här och nu... viskade han i mitt öra. Jag kysste honom på halsen och sedan rullade jag över så jag låg på honom. Jag drog av hans byxor så han låg i bara kalsonger. Jag märkte att han hade jätte mycket stånd nu. Jag stoppade ner handen i hans kalsonger och började runka av honom. Jag märkte hur han njöt. Han suckade lite. Sen drog jag av mig mina trosor. Han tog fram en kondom och la den på sig. Jag var faktist lite rädd. Tänk om det gjorde ont som det har gjort när Filip har våldtagit mig... Men då har jag ju inte varit upphetsad... Justin kollade på mig.
-Lovisa, är du helt säker på dethär? frågade han och kollade oroligt på mig. Jag kollade på honom och nickade. Jag var helt säker. Jag gled ner sakta och stönade. Jag började rida honom försiktigt men efter en stund red jag honom fortare. Han stönade högt. JAg fortsatte rida honom, fortare och fortare. Då kom orgasmen.
-AAAH!
Efter en stund kom Justin också.

(snuskiga jag är skittrött, kommer inte på nått bra där... :P)

Vi låg bredvid varandra efter detdär. Jag var skit svettig och behövde ta en dusch.
-Justin, jag går och duschar, sa jag och tog mina saker och gick och duschade. Jag duschade snabbt och gick sen ut. När jag öppnade dörren tog någon tag i mig och kysste mig. Justin, såklart. Han tryckte mig mjukt mot väggen och vi fortsatte hångla. Jag knuffade bort honom och sa:
-Ta en dusch nu, för jag sover inte i samma säng som dig om du är svettig, haha.
Han slog till mig på skoj och gick och duschade. Jag gick och satte på mig pyjamas (?) och kröp ner i sängen. Efter en stund kom Justin också. Vi låg ett tag och pratade men sen somnade jag...


Vad tkr ni? ;) asså jag sitter uppe halv ett igen och skriver, så jag är lite trött. är nog därför jag skrev om sex :P. skulle inte klara av det om jag skulle vara fullt vaken :P. Okej, men KOMENTERA!<3
Kram Madde


Kommentarer
Postat av: Julia

OJ oj oj, här hetade till ! haha,den var inte så dum den xD



Närkommet nästa part? :D



Bless

2010-12-02 @ 07:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0